Etteks te vaan pliis voi keksiä käyttöön mieluummin jotain kansankielisesti ymmärrettävää noiden englanninkielestä varastettujen sijaan?
En edes yritä muistaa mitä UST oli... Oon kysynyt Bbuttikselta varmaan jo kolme kertaa, mutten muista vieläkään.
Vihaan ficcisanastoja muutenkin, joten tämä kumpuaa ihan siitä.
Ei mitään henkilökohtaista, sillä vihaan myös termiä PTP, joten ei se ole kielestä kiinni vaan ihan siitä, että en tykkää ficcisanastoista enkä ficcaamiseen liittyvästä salakielestä tai jos haluaa lieventää niin ammatti(harrastaja/amatööri)sanastosta.
//Niin, ja tämä ei sitten tarkoittanut että vastustan laittamista listaan LOL. Vastustan vaan lyhenteiden käyttämistä, kun ei niitä perhana muista ja se tekee ficcaamisesta ihme salakielistä touhua ja toisaalta palauttaa vähän mieleen menneisyyden kun ikärajojakaan ei olisi saanut laittaa ymmärrettävämmiksi, koska kyllähän selitykset löytyy listoista, joista jokainen voi katsoa mitä mikäkin tarkoittaa!
Mä siis tappelen ja vingun sen puolesta, että pidettäisiin ne ficcien sisällön selitykset mahdollisimman ymmärrettävinä ja mun mielestä PTP ja UST sun muut tekee asiat lukijoille vaikeaselkoisemmiksi.