Pärkkele. Tilasin keväällä SeaGaten FireCuda ulkosen kovon, tarkotettu pelaamiseen. 2tb tilaa, eli aika paljon. No, se prakas paris kuukaudes. Ton hintanen värkki meni takuuseen ja tiedostojen pelastuskin kuulu siihen. Oolrait, ei muutako pakettiin ja Alankomaihin, he makso postimaksutkin. Eipä mitään, päälle kuukausi meni, niin kuriiripalvelu kiikuttaa kouraan uuden Firecudan, siitä päälle kuukausi ja saan pelastetut tiedostot erillisellä, kryptatulla levyllä. Fine. Tyhjään tätä pienimuistista uutta pöytäkonetta uuteen FireCudaan ja kun toissapäivänä olisin tarvinnu siinä olevia tiedostoja, sano sekin HeiHei ja lakkasi toimimasta. Ja TAAS postiin perkele.
Tili ei taipuis sit yhtään, mut prkl ostin osamaksulla Trancendin 2tb kovon, koska toi 1tb Trancend on kohta täynnä mutta kestäny jo muutaman koneen.
Tää mun teknologiakarma on jotain käsittämätöntä...
Tähän mennessä hajonneet tekniset värkit:
Kolme tietokonetta, joista yks vaimon (2 kovalevyä... ja yhen vei ukkonen)
Kaks tulostinta
PS2 (eikä tilalle ostettuun muuntajaa...), PS3kin tökkii...
Kolme puhelinta (ei älypuhelimia)
Radio
Kaks kuumaliimapistoolia
Kaks näppistä
Kolme hiirtä
NELJÄ vedenkeitintä
Kaks ulkosta kovalevyä
Jääkaappi
Kamera
Kaks älypuhelinta hönkii viimeisiään, eivät oo kestäny olla kamerana ja kirjotusvärkkeinä...
Läppärin tuulettimet (asensin ihan ite uudet, pelittää taas)
MP3-soitin
Viidet kuulokkeet...
Auto ja 3DS on vielä hengissä mutta kuinka kauan... Kun listasin mitä kaikkee mun lähellä menee rikki tai alkaa prakata muuten, kaikki Pohjantähti-opiston digipajalla oli samaa mieltä että mä pysyn siitä monen tonnin editointikoneesta kaukana. Editoin podfic-videoni peliläppärillä.