Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 266905 kertaa)

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 186
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1830 : 22-09-2024, 07:41:42 »
Siinä se vitsi onkin.
Ei.
MP3 oli jotain 12-13V, Pleikkarit kyllä hajonnu täälä, kuumaliimapistooli ja radio meni yhtäaikaa ja vei koko ns pistokekiskon pimeeksi makkarista. Radio pelittää radiona vielä, mut levyjä on turha yrittää kuunnella. Kuumaliimapistooli siis hajos ja paukautti sulakkeet, se on käyny kahesti. Se on muuten aika jysäys. Makkaris toimii yhes nurkas kaks pistorasiaa. Jatkoroikat on kivoja kavereita.
Näppikset vaan kuolee, en tiiä miks, hiiret... lentelee usein lattialle, etten silleen ihmettele, mut käytän kyl tekniikkani usein loppuun asti. Digikamerat ei vaan kestäneet keikkarundeja enää, jotain kosteushäikkää tai jotain, sen siitä saa ku pitää taskussa.
Yks kännykkä leves vuodessa. Tää viimesin alko fyysisesti hajoon palasiks, metalliosat lenteli. Läppärin tuulettimet... oli just ton Asus TUF Gaming -mallin tyyppivika.

Ei puhuta siitä mitä auton kans sattuu ja tapahtuu.

Vedenkeittimet... yks hajos Louella, yks edellises kämpäs ja kaks täällä (ainoostaan kaks oli identtisiä, koska takuu), mut montako kertaa päivässä ne on päällä... Juon teetä sen verran mitä muut vettä päivässä. About... Niin ja yks blenderi päätti et minähän en pidä smoothiesta ja plöööööööörts. En oo pistäny käyntiin sen jälkeen. Ostin uuden. Erimallisen...
 Tietokoneet... ensin alko yskiin mun läppäri, hidasteli ja lopulta lakkasin käyttämästä. Sit yhtäkkiä leves pöytäkone, olin jättäny lepotilaan ja tulin parin tunnin päästä ni morjes. En muista mikä siinä enteili, sit kohta leves vaimon läppäri. Kaikki erilailla. Kaikissa sama vika. Pikkasen raapivat päätään paikallises liikkees et mites tää nyt on mahollista. Pirun kallis nakki.  Se et noi kaks ulkosta kovoo pamahti... on kyl sit jo aika paska merkki, kun ei kestä ku max pari-kolme kuukautta. Ootan et saan tiedostoni takasin...

Ja uusi vitutuksen aihe? Pitäis rykästä kuukauteen sellanen määrä rahaa et erittäin yksityinen vaimoni suunnittelee jo OnlyFansia. Ollaanko pikkusen stressipalloina taas... Eikä meinaa noi UV-hartsikokeilutkaan mennä putkeen...

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1070
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1831 : 22-09-2024, 13:15:22 »
Autsis, jo on tilanne!  ::)

Täällä pienimuotoinen paniikki, olen kadottanut tilausneuleeseen kuuluvan lankakerän ja sen olisi tarkoitus olla huomenna eteenpäin lähetettävässä kunnossa...  :o En usko, että kerkiän millään, vaikka löytäisinkin sen.

Kouluhommia pitäisi painaa eteenpäin ja samaan aikaan kotona on niin räjähtänyt meininki (etenkin sen lankakerän etsintäoperaation jälkeen), että kaipaisin kotiapulaista, joka tekisi kaikki joutavat työt, kun itse keskittyisin olennaisiin.