Ool rait.
Kai se on aika paljastaa, mitä elämässäni on ollut tekeillä.
Niin vain minä, zilah, siirapin runsaudensarvi ja ihminen joka uskoo ikuiseen rakkauteen... menee ja ottaa avioeron. Ja on vieläpä onnellinen siitä.
Käytännön asiat ovat olleet raskaita hoitaa, samoin kuin se, että murennamme ympärillämme olevien ihmisten uskon ikuiseen onneen.
Me olimme unelmapari kaikella tapaa. Olimme yhdessä kauan ja suuren osan siitä täysin onnellisina. Mutta viime vuodet olivat yhtä helvettiä, sen myönnän nyt. Olen luonteeltani uskollinen, jopa liiankin. Vaikeinta tässä oli myöntää itselleen se, että on epäonnistunut. Että oikeasti tahdon eroon ihmisestä, jota kerran lupasin rakastaa. Ja kyllä minä häntä vieläkin rakastan. Ystävänä ja ihmisenä. Sillä kohta ex-mieheni on oikeasti hieno ihminen, mutta pelkkä ajatuskin hänen kanssaan jatkamisesta puistattaa. Me tahdomme elämältä niin eri asioita, että ne jatkuvat kompromissit näännyttävät meidet molemmat. Ja vaikka meillä on ollut hyviäkin aikoja ihan loppuun asti, niin silti päätöksemme ei muutu. Tämä on lopullinen.
Mieheni, kohta eksäni. Sinä et tule lukemaan tätä koskaan, sillä tämä puoli minun elämässäni tulee jäämään sinulta ikuisesti pimentoon. Ja siltikin tahdon sanoa tämän: minä rakastan sinua paljon, ja siksi päästän sinusta irti.
zilah