Kiva, passais meikäläisellekin tollanen säkä^^
Eikä, oli paras juhannus ikinä. Eka nään viimeinkin ne puolalaiset Lentäjien Juhannukses perjantaina ja mietin kuitenki koko ajan et tänäänki olis Railion Antti ja Liimataisen Jani Hukassa Seinäjoella, mä nökötän autos papan kans Kauhavalla. No, seuraavana iltana nokka Seinäjoelle ja ta'dah, istutaan melkein seittämästä asti sielä baarissa. Loistavaa musaa, mut aika hintavat juomat, jopa Penny Night, Tukirasti ja Pätkä Night Club oli halvempia paikkoja. Anyway, katellaan silmät sydäminä ku Jani poukkoilee pitkin baaria, eikä mun kihlattu, joka oli yhtä aikaa sen kans baaritiskillä, kehdannu sanoo sille mitään. Keikka alkaa kaks tuntia myöhemmin ku piti, mikä ei haitannu, tippaakaan. Kulta pikkases nousuhumalas, mä meinasin olla helisemäs siinä ku sen puhe hidastu ja jutut häröönty, mut se kerkes selviimään sen viskin jälkeen mukavasti. Keikka ihan hiton härskein kommentein höystettynä ja soittivatpa kultani lempibiisinkin, Nothing Else Matters. Janin kihlattu ja tämän kaveri pisti kans tanssiksi siinä meidän eessä, mä yritin kuvata kullan kameraan footagea, ni yks häiskä, johon tutustuttiin myöhemmin, otti sen mun käsistä ja kävi kuvaas kaksikkoa. No, biisi loppuu, Jani näyttää vähän vaikeelta ja rakkaani kamera nokkansa edessä, toteaa että Tällä hetkellä on päällä vuosisadan erektio. Ilmeestä päätellen panetti, ainakin Jennyn ilme oli paljonpuhuva, ku kitaristi vähä lievästi vihjaillen katto sen suuntaan. Antilta meni kaikki ohi ja alko multa kyselemään et vilautinko mä vai mitä helvettiä häneltä meni ohi. Vielä keikanki jälkeen ku hain nimmaria kullan kans, kysy et vilautinko mä ja käski vilauttaan. En ees kunnolla vilauttanu, perkele ku toppi oli sen verran halleluja-kaula-aukolla... Saatiin viel Janinkin nimmari ja halit <3 Kulta jopa pussas sitä poskelle. Aivan loistava ilta/yö/aamu ^^ Uusiksi viel joskus!!!