Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 192391 kertaa)

Poissa Lavande

• Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
Vs: Jes!
« Vastaus #210 : 25-06-2011, 16:40:56 »
Tosi hienoa! Mikä lehti?  ;)

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #211 : 25-06-2011, 22:08:54 »
Emmä tiedä ;D

Tuota (K-18 kuvia!) kautta laitoin.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Goldscythe

• Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
« Vastaus #212 : 26-06-2011, 19:20:41 »
Kiva, passais meikäläisellekin tollanen säkä^^

Eikä, oli paras juhannus ikinä. Eka nään viimeinkin ne puolalaiset Lentäjien Juhannukses perjantaina ja mietin kuitenki koko ajan et tänäänki olis Railion Antti ja Liimataisen Jani Hukassa Seinäjoella, mä nökötän autos papan kans Kauhavalla. No, seuraavana iltana nokka Seinäjoelle ja ta'dah, istutaan melkein seittämästä asti sielä baarissa. Loistavaa musaa, mut aika hintavat juomat, jopa Penny Night, Tukirasti ja Pätkä Night Club oli halvempia paikkoja. Anyway, katellaan silmät sydäminä ku Jani poukkoilee pitkin baaria, eikä mun kihlattu, joka oli yhtä aikaa sen kans baaritiskillä, kehdannu sanoo sille mitään. Keikka alkaa kaks tuntia myöhemmin ku piti, mikä ei haitannu, tippaakaan. Kulta pikkases nousuhumalas, mä meinasin olla helisemäs siinä ku sen puhe hidastu ja jutut häröönty, mut se kerkes selviimään sen viskin jälkeen mukavasti. Keikka ihan hiton härskein kommentein höystettynä ja soittivatpa kultani lempibiisinkin, Nothing Else Matters. Janin kihlattu ja tämän kaveri pisti kans tanssiksi siinä meidän eessä, mä yritin kuvata kullan kameraan footagea, ni yks häiskä, johon tutustuttiin myöhemmin, otti sen mun käsistä ja kävi kuvaas kaksikkoa. No, biisi loppuu, Jani näyttää vähän vaikeelta ja rakkaani kamera nokkansa edessä, toteaa että Tällä hetkellä on päällä vuosisadan erektio. Ilmeestä päätellen panetti, ainakin Jennyn ilme oli paljonpuhuva, ku kitaristi vähä lievästi vihjaillen katto sen suuntaan. Antilta meni kaikki ohi ja alko multa kyselemään et vilautinko mä vai mitä helvettiä häneltä meni ohi. Vielä keikanki jälkeen ku hain nimmaria kullan kans, kysy et vilautinko mä ja käski vilauttaan. En ees kunnolla vilauttanu, perkele ku toppi oli sen verran halleluja-kaula-aukolla... Saatiin viel Janinkin nimmari ja halit <3 Kulta jopa pussas sitä poskelle. Aivan loistava ilta/yö/aamu ^^ Uusiksi viel joskus!!!

Poissa Lavande

• Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
« Vastaus #213 : 28-06-2011, 16:31:51 »
Aaaaahhh... Olin eilen katsoos Cirque Draculaa Turussa, ja se oli mahtava! Olin ihan hurmoksessa! Tarinankerrontana ei siis kummoinen, mutta jokainen kohtaus oli hieno, Spiegeltent oli hieno ja kaikki oli kaunista ja hienoa. Plus Dracula itse oli aivan mahtava. Olin vähän epäileväinen, että Draculana kalju ukko, mutta tällä suorituksellaan mies yltää kyllä mun suosikki-Draculaksi, ohi Oldmanin, Lugosin ja kaikkien. Hää oli hot, hauska, oikeesti pelottava ja sydäntäsärkevä.

Poissa rimps

• superhessu
« Vastaus #214 : 21-07-2011, 14:06:00 »
Olen kamalan fluffyinen, kun tänään on tasan vuosi neitiyttä jäljellä. Tunnin päästä ensi vuonna olen astelemassa alttarille rouvaantumaan <3<3<3<3<3

Ihkutan myös, että mun kirjottamisinto on tullu takaisin kahen vuoden tauon jälkeen.

Ja Kelalta tuli vihdoin postia tänään ja ne alkaa maksaa mulle työmarkkinatukea!!
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #215 : 21-07-2011, 17:47:12 »
Ohhoh, paljon onnea jo etukäteen, rimps! :)

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #216 : 11-08-2011, 11:39:34 »
On ihan pakko vaan hehkuttaa, vaikka samaan aikaan on hieman pelkoa perseen alla.  ;D Mutta siis me ollaan tekemässä Napiskuukkelin kanssa eräänlaista historiaa. ;D Ne, jotka asiasta tietää, älkää paljastako. En tiedä Napiskuukkelista, mutta mä en ole vielä valmis tulemaan kaapista.  ;D Silti tää on jotain sellaista, josta vois sanoa että

JEEEEEEEEEESSSSSSSSS!  ;D ;D ;D

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #217 : 11-08-2011, 15:59:01 »
Onneksi olkoon Lizille sekä Nappelille. Toivottavasti hehkutuksen aihe on se minkä luulen sen olevan \o/
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #218 : 11-08-2011, 18:33:02 »
Täältäkin lämpimät ja erittäin ansaitut onnittelut molemmille!  :D

Ja mun Jes! Sain vihdoin operaattorilukituksen purettua omppukännykästäni ja uuden liittymäni toimintakuntoon!  :D

zilah

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #219 : 11-08-2011, 21:20:27 »
Onnitteluja vain, olipa siellä sitten tekeillä mitä hyvänsä. (Kertokaa nyt hyvät ihmiset minullekin! :D )

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #220 : 11-08-2011, 22:08:47 »
Ja minulle kanssa!  :D

Viime päivinä itselläni on ollut kaikenlaisia pienempiä ja vähän isompiakin murheita, ja jotenkin tuo Lizin viesti ilahdutti kovasti ja sai hymyilemään, vaikka en sen syytä tiedäkään.
« Viimeksi muokattu: 11-08-2011, 22:11:23 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa rimps

• superhessu
« Vastaus #221 : 12-08-2011, 10:20:50 »
Jee!! Huomenna menen Korkeasaareen elämäni ensimmäistä kertaa!

Ja jee! Vesisota käynnistyi!

(Ja möö, ei saa olla noin ilkeä Liz ja vihjailla uteliaille ihmisille :'DD)
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #222 : 12-08-2011, 11:45:43 »
Joo, tiedän. Se on ilkeää, mutta en osannut pitää turpaani kiinni, koska asia aiheuttaa liiaksi positiivisia tunteita. Puhun vain omasta puolestani, kun sanon että kirjoittamisrepertuaarini laajenee hieman toisenlaiseen muotoon ja muuttuu hieman virallisemmaksi, kenties.  ;D En voi tietää, koska en ole vielä oikeasti tehnyt mitään, mutta uhka on ilmassa.  :D

Poissa Lavande

• Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
« Vastaus #223 : 10-09-2011, 11:18:31 »
Oooäääööööö Tanz der Vampire tänään! En ees tajunnut, että mulla on liput ensi-iltaan! Huikeaa! Vähän kyllä potuttaa, kun ne kutsuu sitä Dance of the Vampiresiksi, kun siitä tulee mieleen vaan saman musikaalin Broadway-fail. Aloitan ehkä laittautumisen nyt jo. Odotukset erittäin korkealla!

Voi apua apua apua ehkä sekoan ennen ku pääsen ees Seinäjoelle. Tai sekoan auton rattiin ja ajan kolarin! Onneksi ei tarvi kirjottaa aiheesta arvostelua, kun hihkuttaisin varmaan vaan tyyliin "Hyvät lukijat, tiedättekö kuinka kauan olen odottanut tätä?" Aaah kamalaa, jännittää!

Tuun fifiin sitten itkemään, jos olivat ihan pliisuja. Mutten usko siihen, koska die Ewigkeit beginnt heute Nacht ja mein Herz ist Dynamit!

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #224 : 02-10-2011, 17:10:37 »
Jes! Ficinkirjoitus ja päivitykset ovat jääneet pitkäksi aikaa, mutta viimein sain aikaiseksi sekä päivittää jo liian kauan odottaneen jatkikseni, että postattua ensimmäisen englanninkielisen tarinani. Hyvä minä!

zilah