No miksei se saisi olla egoa hivelevää?
Siinähän se on motiivi muiden joukossa kirjoittamiselle. Jos ei ole motiivia egon hivelyyn, voi jättää tekstit pöytälaatikkoon ja naureskella niille siellä. Itse asiassa siinäkin on jotain egon hivelyä, kun sitä ajattelee. Mun henkilökohtaista egoa hivelee kaikki se mitä muut ei tiedä tai ei ole lukenut. Salaisuudet on perversio. Kaikki mikä on julki on vain tylsää. (Mut näkisittepä vaan mun pöytälaatikon).
(Mun pöytälaatikossa ei ole mitään kivaa muuta kuin kaikki alut, joista olen alkanut kirjoittamaan. Niissä on idioottimaisia väläyksiä, joista voi itsekseen olla ylpeä, koska niistä ei ikinä tule mitään sellaista, josta oikeasti valmiina voisi olla ylpeä.
Tosin jos egoa kovin paljon hivelyttää niin ei kannata lukea tämän jatkoa, koska mun mielestä kansainvälisillä puolilla pistää vielä selvemmin silmään paritusten vaikutus kuin kotimaisilla foorumeilla.
Helvetin hyvät tekstit jää ilman noita kommentteja tai kudoksia ja sitten taas aivan hemmetin paskat saa niitä kun nyt sattuu vain olemaan se oikea pari. RPF:n puolelta voisi mainita esimerkkejäkin, mutten mene niin pitkälle.
Se on hirveän ärsyttävää, vaikka kuinka selittäisi itselle, ettei makuasioista saisi kiistellä. Haluaisin kiistellä kovastikin siitä, kun tuijotetaan vaan sitä ulkonäköä, mutta onhan se nyt tyhmää yrittää kieltää ihmisiä tuijottamasta vaikka urheilijoiden ulkonäköä.
On vaan niin sääli, jos ihmisille noiden perusteella muodostuu kuva kirjoittajan tasosta, kun ei ne ikinä korreloi. Sitten taas saman parituksen sisällä, jos valitsee tekstin kommenttimäärien perusteella, siinä voi jo olla jotain perääkin.