Tuon jälkeen on varsin vaimeaa sanoa, että oma sanamäärä on 1740. Mä taidan luovuttaa, kun tämän on näin masentavaa. Mä voin nähdä vaan unta siitä, että joskus voisin kirjoittaa 10 000 sanaa vuorokaudessa. En kehtaa edes sanoa paljonko aikaa olen käyttänyt LOL.
Meinasin tulla kommentoimaan tähän, että tuskin sentään minua alemmalla menet - tämän hetkinen saldo 500+. Tilanne on näköjään muuttunut, mutta oikeassa olin: minua alempana et ole
ja huomenna herätys kuudelta, hiphei! Vielä kun on heti ensimmäiseksi aamulla vierailu... odotan reilun tunnin papatusta, sen aikana ehtinee kynäillä vaikka mitä, jos vain pysyn hereillä.
Musta puoli tonnia ei ole ollenkaan vähän päiväsaldoksi, varsinkaan jos sitä kestää todella koko kuukauden. 15 000 sanaa kuussa ei ole huonosti! Onhan se murto-osa monien nanojen sanamääristä, mutta varsin usein on joku vielä parempi.
Blääaaah, tuntuu että kirjoitan kamalan sekavasti, näkee varmaan ihan myös kommentista. Olen koko viikon ollut tosi väsynyt ja sen todella huomaa toiminnasta ja jutun tasosta. Ei onneksi sentään tekstin tasossa - parhaat runot syntyy puoli horteessa - mutta keskustelun aiheet on koko päivän olleet pitkälti pakkasella.