Olipas raju aloitus; mun näppäimistöstä irtosi viime yönä kirjain suunnilleen siinä vaiheessa, kun saavutin 3kt! No se ei sitten juurikaan menoa haitannut vaan hakkasin vielä tonnin ennen nukkumaan menoa...
... vaan kylläpä nyt vituttaa. On ollut vähän ongelmia tuon v-kirjaimen kanssa jo muutama viikkoa ja nyt tuo pannahinen sitten keksi vallan poistua paikaltaan. Olen PA ja tarvitsen tietokonetta oikeasti melkein joka päivä koulujuttujakin varten, joten ei tässä oikein auta muu kuin opetella elämään tuon pikkuisen kuminappulan kanssa, joka sieltä kirjainlaatan alta paljastui. Miksi, oi miksi sen piti tapahtua nyt heti marraskuun ensimmäisinä tunteina?!
Muuten tilanne on kyllä... no joo. Olen jo siinä vaiheessa kun tekstin paskuus alkaa ahdistaa; mä suunnittelin tekeväni tästä jotain lopulta julkaisukelpoista, mutta tämähän on niin auttamatonta schaissea, että poistaa pitäisi. Mutta kyllä se tästä, aivoton kirjoittaminen ainakin on juuri nyt tosi hauskaa. Tehtiin muuten eilen avokin kanssa ennen nukkumaanmenoa lukuvaihtarit, ja vaikka tuo onkin lukenut kaikki nanoni raakavaiheessa, ihan kesken sen kirjoitusprosessin eikä tekstin tasottomuus ole ikinä haitannut, niin nyt iski sensuuri ja pyysin lopettamaan lukemisen ennen kuin pääsi tekstin loppuun. Että on sitten selvästi tasottomampaa kuin aiemmin