Tietoa foorumista
Kirjoittaminen ja tekstin eteneminen on nyt kyllä niin tahmaista että tekisi mieli vain lisätä zombeja tai ninjoja tai jotain muuta kivaa jotta tulis vauhtia! Mut mä olin aatellu että ei tähän mitään yliluonnollista..
yhtäkkiä muuten tyhjälle torille alkoi vaan tulvimaan kiinalaisia. Ensiks niitä tuli yhdestä suuntaa kaksi, sitten toisesta lisää ja kohta niitä oli monta kymmentä! Eikä ne ees kokoontunut sinne tai mitään, jatkoivat vain matkaa mihin suuntiin sitten olivat menossakaan ja sitten tori oli taas tyhjä.
Jonkun hullun lätkäpelaajan pitäisi varmaan siinä tapauksessa yrittää pelastaa Stanley cup-pytty.
Lainaus käyttäjältä: Lavande - 05-11-2012, 20:10:04yhtäkkiä muuten tyhjälle torille alkoi vaan tulvimaan kiinalaisia. Ensiks niitä tuli yhdestä suuntaa kaksi, sitten toisesta lisää ja kohta niitä oli monta kymmentä! Eikä ne ees kokoontunut sinne tai mitään, jatkoivat vain matkaa mihin suuntiin sitten olivat menossakaan ja sitten tori oli taas tyhjä.LOL LOL LOL!
Mulle ei toimi ollenkaan se, että hyppäisin juonessa eteenpäin, koska jos hyppään, en ikinä saa niitä palasia sopimaan yhteen eikä tarinasta tule yhtenäistä.