//Hitto, kadotin viestini yläosan! Olen nauranut noille painimainoksille.
Mun karvalakkini varmaan haluaa pariutua vaikka minkä kanssa.
Mä kirjoitin joku aika sitten Finin RPF-keskusteluun vähän tuohtuneena siitä, että mua ärsyttää aika paljonkin, että kirjoittajan yhdistetään olevan ihastunut niihin henkilöihin, joista hän kirjoittaa ja että mä en ainakaan ole ihastunut Mikael Granlundiin, vaikka siitä kirjoitankin. En myöskään Sidney Crosbyyn, vaikka seuraan silmä kovana (hehe silmä kovana. Miten silmä kovettuu? Onko se se Vauhkomielen taikasilmä?) mister Persettä (kiitän nimityksestä Bbuttista). Se on niin älyttömän ärsyttävää, että se mitä seuraa, yhdistetään ihastukseksi. Eikö hemmetti naiset muka tee mitään muuta kuin ihastuksesta miehiin?
Jos Pittsburgh Penguinsin seuraamisessa puhutaan ihastuksista, niin mun ainoa ihastus istuu omistajan aition puolella. Nam.
Perseellä... ei kun Crosbylla taas on viihdearvo. Niistä ei voi edes puhua samana päivänä eikä samassa lauseessa.
Joka tapauksessa tuon julistuksen jälkeen alkoi pyöriä mielessä self insert Miken kanssa.
Yyh, tule äidin luo, äiti lohduttaa.
Se voisi olla mulle liikaa, mutta omista julistuksista tulee väistämättä itselle haasteita.