Hyii Stony. Yksi mun suurimpia NOTP:eitä :lol: Sarjiksissa mä kyllä nielen sen, koska niissähän Kapu ja Rautamies on sydänystävät ja meni rinnakkaisuniversumissa naimisiinkin. MCU-Tony on jotenkin ihan erilainen (lue: melko urpo) enkä osaa nähdä Steveä kenenkään muun kuin Buckyn kanssa
Kuitenkin, jos on lainkaan saman tason leffa tulossa kuin sarjan edellinen (The Winter Soldier) niin hyvää sopii odottaa. Samat ohjaajat on pestattu tekemään myös seuraavat Avengers-elokuvat. Yleensä Marvelit on olleet mulle vähän liian höpöjä mutta TWS:n lisäksi uusi Daredevil-sarja onnistui kyllä vakuuttamaan.
Niinjoo. Netflixin Daredevil. Aika timmissä kunnossa oleva Charlie Cox ottaa pataan niin maan seksikkäästi ja viettää pitkiä kohtauksia ilman paitaa tai ainakin tosi tiukat kuteet päällä *kuola* Ja muutenkin ihan onnistunutta viihdettä XD Suosittelen tutustumaan. Eka jakso ei vielä räjäyttänyt mun tajuntaa, mutta toisen lopussa oli yhtenä otoksena upeasti kuvattu tappelukohtaus jonka katsoin varmaan kymmenen kertaa ja olin siitä hetkestä täysin myyty.
Kaikkien näiden kuolattavien hahmojen taistelukohtausten takana on tosin usein sama ilmiömäinen stunt double ja taistelulajiekspertti nimeltä Chris Brewster jolla on maailman paras pylly. Tässä miehen promovideo, kyllä fyysinen erinomaisuus vaan on seksikästä:
https://www.youtube.com/watch?v=K3kn_070NAs