KÄÄK!
Aloitin sitten joskus eilen puolen päivän aikaan lukemaan ficciä, jota joku oli hakenut hp-fanfiction -yhteisön kautta. Se oli H/D, mutta koska alku ol lupaava (tosi hyvä kirjoittaja imho) niin mähän sitten lähdin lukemaan. Noh, päivä vieri, vieraita kävi, mutta illalla vielä halusin jatkaa lukemista. Tuli yö ja mese hiljeni, yhä mä luin. Aamu valkeni ja mä luin. Vihdoin, tänään, jälleen puolen päivän aikaan sain ficin luettua ja vaikka se ehkä viimeisten muutaman tuhannen sanan aikana mielestäni hitusen läsähti, niin kokonaisuus oli erittäin vaikuttava!
Ja mä olen sit nukkunut nyt päivällä reilun viiden tunnin päikkärit :E
Noh, viikonloppu aikaa korjata unirytmiä, mutta tänään mun piti aloittaa mun "oma nano" mutta noh, saapa nähdä, saanko jatkista (Rarry) jatkettua, kun päässä pyörii vain platinablondi :F
Kiusallani linkitän ficin tähänkin, eli kyseessä on
Sardininan Bluen ficci "Turn", johon löytyy hänen
listauksestaan linkki. Ikäraja oli K-18, tosin vain muutaman kohtauksen osalta, mikä normaalia on pitkässä ficissä. Yksi ehkä K-16-tasoinen väkivalta ja loput korkean ikärajan matskut seksiä.
Mutta että semmoista. Enpä muista näin paljoa lukeneeni putkeen sitten Mad Marthan
Two Householdsiin upottuani :E