Kello 9:45 huomenaamulla lähetän tuutorilleni viestiä, etten saa raporttiani tulostettua, koska tiedosto on vioittunut.
Tein tässä hieman taustatutkimusta, että tiedän sitten mistä selitän...
Lolz
Ja kääk taas, käkkivien käppyröiden kääkkänät ja muuta vastaaa! Olen lusmuillut koulutöistä aika tehokkaasti koko marraskuun, mikä tietysti meinaa sitä, että joulukuun deadlinet aiheuttaa vähän enemmän paniikkia - enkun kirjallisuusesseen dedis 3.12 (se mun kirja on vasta puolessavälissä), representaatiotentti 5.12 (oon lukenu osan kirjoista joskus alkusyksystä), enkun toisen kirjoitelman dedis 7.12 ja latinan välikoe 14.12. Tässä välissä jos saisi vielä luettua kandikirjoja, niin ois tosi pop. No tää on vielä ihan perusmeininki.
Mutta avokki on kärsinyt mononukleoosista viimeiset pari-kolme viikkoa, ihanainen tauti voi hyvinkin vetää ihmisen voimattomaksi about kuukauden ajaksi. Sillä olisi ollut vaikka kuinka kauan aikaa itää mullekin, mutta eikös se pannahinen iskenyt juuri nyt, kun olen tarttunut toimeen ja yritän saada itseni opiskeleen apinanraivolla. Tyypillistä! Mä epäilen, että se johtuu vaan tosta representaatio-tentistä; oon ilmoittaunut siihen jo kolme kertaa ja yhden kerran yritin, mutta unohdin ilmota, mutta en ole vielä koskaan selvinnyt sinne tenttiin asti. Universumin voimat ovat minun ja sen tentin välissä, kohtaloni on olla tekemättä sitä. Eilen oli kurkku vähän kipeä, tänään koko nielua aristaa, joten ensi keskiviikkona tenttipäivänä tää tauti on räjähtänyt täyteen kukkaansa...
En anna periksi, prkl. Menen sinne tenttiin vaikka pää kainalossa. Ja aion suoriutua noista kaikista muistakin hommista, koska on se nyt saatana, jos yksi hikinen
pusutauti mut selättää.