Joo, muakin huvittaa kun ihmiset on tyyliin, että "Ei tämä ole mitään, kuule sitä on sotaveteraanit ollut talvisodassakin ja nukkunut ilkosillaan avannossa plaa plaa pullamössö plaa plaa"
Suomalaiset, joille oon jutellut väheksyy myös Skotlannin säätä, ENNEN paikan päällä käymistä. Kaikki suomivieraat, joita oon nähnyt on ihan kauhuissaan, että miten voi olla niin kylmä vaikka asteet näyttää niin ja noin, vaikka itsestä sää saattaa tuntua ihan ookoolta. Kyllä se kosteus/sade/vihma ja tuuli on ehkä kamalin yhdistelmä.
//Niin kuin että en uskaltaisi mennä tuntemattoman miehen luo yöksi baari-illan jälkeen, mutta saattaisin lähteä sellaisen mukaan banaanilaivalla Etelä-Amerikkaan.
Mikä on tuntematon? Sellainen jota vaan seuraa kadulla tietämättä nimeä, vai joku, jonka kanssa on jo pari tuntia hengattukin?
Mun pitää tavata ihminen kahdesti ennen kuin uskallan sen luo, ellei se satu olemaan joku David Beckham, koska olen pinnallinen ja komeat ystävälliset miehet ei tietenkään voi olla mitään pahantekijöitä
Narkkarimurhaajaryöstäjäraiskaajat on aina rumia ja epäkohteliaita!