No en :p eri asia, jos olisi jatkossakin jotain asiaa Singaporeen, mutta kyllä sinne riittää kertavisiitti... En tiedä suuttuiko tuo kaveri tuosta, yritin kyllä ihan ystävällisesti kieltäytyä. Se on mulle ennestään jo velkaa vähäsen (tyyliin 30€) ja oon ehdottanut monet kerrat, että jos kahviteltaisiin, mutta aina sillä sattuu olemaan menoa. En nyt ala mikskään vainoharhaiseksi, mutta toivon etten ole taas kerran arvioinut ihmisiä ihan väärin...
Kävin tänään lääkärissä jo itsediagnoimastani korvakäytävän tulehduksesta, kun alkoi huolestuttaa, mikäli en voi uida tulehduskorvieni kanssa. Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus suorittaa vihdoin PADIn laitesukelluskurssi avosukellukseen
Onneksi lääkärin mielestä ei pitäisi olla ongelmia, kunhan en päästä merivettä korvaan ja hoidan sitä huolella lähtöön saakka. Oon nyt pari kertaa käynyt lääkärillä ja huomannut, että ne kysyy aina koska mulla on ollut viimeksi kuukautiset, wtf?
En tiedä olenko niin turpean näköinen, että näytän aina olevan raskaana vai kirjaako ne muistiin papereihin, että potilas L:n kuukautiset oletettavasti päivinä X ja Y.