No kun idea olis just se, että Aro järjestää Culleneille sen verran ohjelmaa (=täyden kaaoksen), että ne eivät ehdi kiinnittää Bellaan huomiota. Mutta kun ongelma on tosiaan se, että Epäilyksessäkin kun Seattlessa riehui vampyyrilauma, niin Culleneita ei olisi voinut vähempää kiinnostaa niin kauan kuin Bella pysyy poissa sieltä. (Mikä on tosi kusipäistä tyypeiltä, joiden sentään pitäisi olla hyviksiä. Missäs se Carlislen kutsumus ihmishenkien pelastamiseen luuraa, häh?)
Tuo susijuttu on ihan hyvä, sitä voisi käyttää, paitsi että Forksissa riehuvien vampyyrien hoitelu olisi ensisijaisesti niiden työtä eikä Cullenien, ja nimenomaan Cullenit pitäisi saada kiireisiksi. Mutta mun pitää miettiä tuota, kunhan saan ensin aivoni toimimaan. Niissä on nyt jotain ihan peevelin outoa, päässä vain humisee eikä ajatuksista saa kiinni. Sovitaanko, että tää johtuu siitä, että luin eilen Epäilyksen?
Toinen vaihtis olis pistää Bella ja Eetu riitelemään, jonka johdosta ne ei puhuis toisilleen kuin ehkä tekstareilla.
Tää ei toimi, koska eihän Bella voi suuttua ihqupoksutäydelliselle Edwardilleen mistään syystä minuuttia pidemmäksi ajaksi. Nähty on. Eikä Eetu tosiaan pysyisi poissa, vähintäänkin se jatkaisi öistä ikkunasta sisään kiipeilyään ja huijaus paljastuisi heti ensinuuhkaisulla.
Nii ja miten sä kierrät Alicen kyvyn? Eikö sen pitäis nähä, jos Bella korvataan?
Voi perkele. Saatanaperkele... Mä kyllä ajattelin sitä, että Alice huomaa huijauksen jos se lukee vale-Bellaa ja huomaa jotain yhteensopimatonta, mutta ajattelin että tää hoituu samalla kuin muukin Cullenien työllistäminen. Mutta en ajatellut yhtään sitä, että Alicehan voisi lukea Aroa ja paljastaa suunnitelman sillä. Nyt kyllä, voi kvanttisääperhonen ja d'Artagnanin miekansuojus! Mä vihaan näitä Meyerin Bellanvahtimis- deus ex machinoita! *saa nenäverenvuodon raivosta*
Voi eärgh. Aivot ei toimi sitä tavallistakaan kuin yleensä. Toi Neuvostoliitosta diilattu isorokko alkaa kuulostaa entistä houkuttelevammalta ajatukselta, koska se toimisi just mun haluamalla tavalla: sairaala eristettäisiin, sinne ei päästettäisi vieraita ja Carlislellakin olisi kädet erittäin täynnä. Se vaan tuntuu jotenkin niin hatusta vedetyltä, että haluaisin välttää sitä viimeiseen asti. Jos vain aivot toimis. Äärgh. Voi sastamala, että voi ihminen kärsiä yhden fikin takia.
Nyt pitää yrittää ajatella: What would Aro do?
Hei, mä haluan avatarin tolla tekstillä.