Mä taas mietin viimeksi kun muuttelin listaani Finissä, että pitäisikö se lista poistaa, kun ei sitä jaksa värkätä ajantasaiseksi, mutta sitten kuitenkin värkkäsin sen ainakin suunnilleen nykyosastoja vastaavaksi ja taisin jopa lisätä jotkut haasteet sinne. Silti tekisi mieli poistaa koko lista, kun sitä jaksaa päivittää ehkä kerran kolmessa vuodessa.
Kai se on edistystä siihen nähden, että aiemmin oli kammotus siitä, että listauksesta näkee kaiken mitä on kirjoittanut. Ajatus itsessään on melko kammottava. Sitten tajusin, että niin näkeehän ne profiilistakin, jos jotakuta oikeasti kiinnostaa, joten sen jälkeen listaus ei ole haitannut muutoin kuin juuri siksi, ettei sitä jaksa pitää ajantasaisena, kun ei sen olemassaoloa ikinä edes muista. En ikinä lue kenenkään muunkaan listauksia muutoin kuin kommenttikampanjan yhteydessä ja monet listaukset on ihan hemmetinmoisia viidakoita, sekavia ja pitkiä.
Kiroan taas, etten osaa kirjoittaa mitään muuta kuin joko lyhyesti tai sitten helvetin pitkästi. Finin Aina eka kerta II -haasteeseen kirjoitan ficciä ja sillä tahdilla, jolla mä pääsen asiaan, mulla menee tekstin kirjoittamiseen vähintään kolme vuotta ja deadline taitaa olla heinäkuussa.