Dina, mä olen katkera sun ja Sirinan puolesta. Mua vieläkin vituttaa lukea sitä valittujen listaa ja vielä enemmän niitä adminien perusteluja.
Täytyy myöntää, etten oikein vieläkään käsitä miksi ne muut olisivat olleet yhtään minua tai Dinaa tai vaikkapa sinua parempia valintoja modeilemaan, mutta ei sille voi enää mitään, adminit tekivät omat valintansa ja me emme kuuluneet valittuihin. Katkeraahan se tietenkin on, koska omasta mielestäni ainakin olisin yhtä hyvä vaihtoehto kuin nyt valitut (mutta ainahan itsestään voi siltä tuntuakin).
latelevat latteuksia siitä, että katsottiin kokonaisuutta ja valittiin viestien perusteella. Joo-o, viestien perusteella hyvinkin, mutten sano minkä viestien.
Niin, minkä viestien tosiaankin? Se olisi aika hauskaa tietää, koska omasta mielestäni olen ollut asiallinen, mitä nyt muutamaan otteeseen rankemmalla kädellä offaillut, mutta niin me kaikki teemme. Ja mitä tulee siihen, ettei Dinaa valittu, en ole tainnut kertaakaan nähdä mitään epäasiallista viestiä häneltä.
Mutta eipä siitä sitten enempää... Mennyttä ei voi muuttaa, vaikka kuinka haluaisi, vain tulevaisuudella on väliä. En aio antaa yhden takapakin masentaa, vaan haen seuraavassakin modehaussa finin modeksi, vaikka se olisi viimeinen tekoni. *LOL*
Mä kannatan että otetaan tarpeeksi, jos vain halukkaita löytyy. Puoli vuotta on pitkä aika ja siinä voi tapahtua vaikka mitä. Tää voi kuolla, mutta myös räjähtää käsiin, ja mä kannatan aina ehkä enemmän, että otetaan liikaa kuin liian vähän.
Hmmm, tottahan tuokin. Ei sitä tietenkään koskaan voi tietää mitä sattuu ja tapahtuu tulevaisuudessa. Ja jos oikein tänään ymmärsin Kerava-miitissä, ainakin osa miittailijoista oli kiinnostuneita ja vakavissaan aikoivat rekisteröityä.