Hee, tämä on hauska!
1. Pansy
2. Tonks
3. Tracey Davies (luihuinen)
4. Andromeda
5. Bill
6. Hermione
7. Charlie
8. Teddy
9. Daphne Greengrass (luihuinen)
10. Remus
11. Luna
12. Minerva
1. Oletko lukenut kuusi/yksitoista -ficciä? Haluaisitko?
Hermione/Luna, no totta kai olen lukenut! Ihan hieno pari.
2. Voisiko nelonen olla mielestäsi hot? Kuinka hot?
Andromeda on hot. Siis sellainen tumma vähän kiharapäinen kaunokainen -hot. Sellainen salaperäinen kaunotar.
3. Mitä tapahtuisi, jos kaksitoista saattaisi kahdeksikon raskaaksi?
Minerva Teddyn? Tämä olisi aika loistava saavutus. Epäilemättä Minerva pystyisi siihen, ja oon aina tykännyt mpregistä. Tosin musta tuntuu, että Teddy saattaisi saada aikamoisen slaagin.
4. Oletko lukenut yhdeksiköstä yhtään ficciä?
Daphnesta, toki. Kirjoittanut myös itse, useampaan kertaan.
5. Olisiko kaksi/kuusi hyvä paritus?
Tonks/Hermione, todellakin! rimps on kirjoittanut heistä loistavia ficcejä.
6. Viisi/yhdeksän vai viisi/kymmenen?
Bill/Daphne vai Bill/Remus. Ehdottomasti jälkimmäinen, koska Daphne antaa miehille vain, koska hänellä on huono itsetunto, eikä se sovi rohkelikkotapauksiin. Sitä paitsi Bill/Remus on kuumaa!
7. Mitä tapahtuisi, jos seitsemän yllättäisi kakkosen ja kahdentoista harrastamassa seksiä?
Charlie Tonksin ja Minervan? Keh, Charliella seisoisi, se vetäisi käteen ja häpeäisi itseään silmät päästä myöhemmin. (Tonks/Minerva ei kyllä välttämättä olisi kauhean hyvä pari. Vähän liian extremeä ainakin minun makuun.)
8. Keksi summary eli yhteenveto kolme/kymmenen -ficille.
Tracey/Remus? Eih.
Tracey on ihastunut pimeydenvoimiltasuojautumisen opettajaansa ja haluaa tehdä vaikutuksen. Mörön taltuttaminen ei kuitenkaan ole niin helppoa.9. Onko yksi/kahdeksan -fluffy mahdollista?
(Saanko vaihtaa kasin paikalle Hermionen?) Pansy/Teddy-fluff ei ole mahdollista. (Enkä halua alkaa miettiä tätä. Muuten saattaisin keksiä jotain tyhmää.)
10. Keksi otsikko seitsemän/kaksitoista H/C-ficille. (hurt/comfort)
Charlie/Minerva: Lohikäärmemuodonmuutos
11. Millaista juonta käyttäisit, jos haluaisit nelosen vievän ykkösen neitsyyden?
Grrrr! Andromeda/Pansy. Tässä voisi olla vähän AU: Tediä ei ole olemassa vaan Andromeda on edelleen osa Mustien sukua. Parkinsoneilla järjestetään juhlat, jonne kaikki puhdasveriset tulevat. Pansy on kokeilunhaluinen teini-ikäinen ja flirttailee juopuneelle Andromedalle. Isossa talossa on helppo löytää jokin sänky. Tosin tähän pitäisi vielä kehitellä joku ovela jippo, että miksi Andromeda joisi itsensä huomalaan, koska minusta hän ei ole ryyppäävää tyyppiä. Vahingossa liian voimakasta juomaa, unohdusta, Pansylla näpit kaavun alla?
12. Lukeeko kukaan ystävistäsi slashia/femmeä seiskasta?
Charliesta. Öh, en oikeastaan tiedä. Voi olla mahdollista.
13. Lukeeko kukaan hettiä kolmosesta?
Traceysta hettiä? Onkohan hänestä edes hettiä missään...
14. Kirjoittaako/piirtääkö kukaan yhtätoistaa?
Lunasta kyllä kirjoitetaan!
15. Kirjoittaisiko kukaan ystävistäsi kaksi/neljä/viisi-threesomea?
Tonks/Andromeda/Bill. Tulee mieleen pari, jotka voisivat ottaa haasteen vastaan!
16. Mitä kymppi huutaisi suuren tunteen hetkellä?
Remus. Vaikea kuvitella Remusta suuren tunteen hetkellä. Musta tuntuu, että Remus huutaisi vain kurkku suorana "AAAAAA" tai jotain muuta vokaalia, koska suuri tunne on
suuri.
17. Jos kirjoittaisit songficin hahmosta kahdeksan, mikä olisi laulu?
Teddy. Valitan, oon tosi huono biisien sanoitusten kanssa, joten en tiedä!
18. Jos kirjoittaisit yksi/kuusi/kaksitoista -ficin, mitkä olisivat varoitukset?
Pansy/Hermione/Minerva. Mulla on teoriassa joku tällainen yhdistelmä jossain.

Muistaakseni. Chanslash hyvin vanhan ja alaikäisen välillä olisi ainakin varmaan varoituslistalla. Mukana olisi ehdottomasti myös joitain tiukkoja otteita, jotka mahdollisesti vaatisivat jotain varoittelua.
19. Mikä olisi hyvä iskurepliikki kakkoselta kympille?
Tonksilta Remukselle. Musta tuntuu, ettei Tonks osaa flirttailla - se on liian suora hahmo sellaiseen. Enemmänkin se koettaisi kömpelösti tuoda kiinnostustaan esille.
20. Milloin viimeksi luit ficin vitosesta?
Billistä. Siitä on hyvin pitkä aika. Joskus fanitin Charlie/Billiä oikein kovastikin.
21. Panisiko yksitoista ysiä? Selvänä vai kännissä?
Luna Daphnea. Luna nyt panee ketä tahansa. Selvänä.
22. Mikä on kuutosen supersalainen kinky-outo-sairas juttu?
Hermionen. Hän tykkää nuolla toisten varpaita.
23. Jos kolmonen ja seiska päätyisivät vällyjen väliin, kumpi olisi top?
Tracey ja Charlie. Charlie varmaan koettaisi, mutta Tracey sähähtäisi terävästi ja olisi ehdottomasti päällä.
24. "Ykkönen ja yhdeksän seurustelevat onnellisesti, kunnes yhdeksän yhtäkkiä lähtee nelosen matkaan. Ykkönen, murheen murtamana, päätyy yhdeksi yöksi yhdentoista seuraan ja sen jälkeen seurustelee lyhyesti ja onnettomasti kahdentoista kanssa, kunnes viitonen neuvoo häntä järkevästi etsimään todellista rakkautta kolmoselta."
"Pansy ja Daphne seurustelevat onnellisesti, kunnes Daphne yhtäkkiä lähtee Andromedan matkaan. Pansy murheen murtamana, päätyy yhdeksi yöksi Lunan seuraan ja sen jälkeen seurustelee lyhyesti ja onnettomasti Minervan kanssa, kunnes Bill neuvoo häntä järkevästi etsimään todellista rakkautta Tracey."
Kaikki nyt huomaa, että Bill ei tiedä mitään suhdeasioista. Pansy/Hermione on todellista rakkautta. Daphne/Andromeda voisi olla siistiä! Ja Luna osaisi hyvin lohduttaa surevaa Pansya.
25. Miltä tuntuisi, jos seitsemän/kahdeksan olisi canonia?
Charlie/Teddy. Grr! Olisi aika jes. Tosin olen lukenut liikaa Bill/Charlieta ja Teddy/James Siriusta mieltääkseni tämän heti kauhean todentuntoiseksi paritukseksi.