Tuota... minä en keksi nyt oikein mitään muuta selkeää syytä, miksi kenenkään pitäisi äänestää minua, kuin ehkä se, että en voi viettää pitkiä aikoja poissa internetyhteyksien ääreltä työni vuoksi. Eli siis, jos kukaan muu ei käy paikalla, minä aktivoidun. Jos minut siis äänestetään jatkoon, aion hoitaa tonttini samalla tavalla kuin tähänkin asti, eli tekemättä paljon mitään paitsi silloin, jos tarve osoitetaan minulle, jolloin kyllä ryhdyn hommiin.
+ Valta ei ilmeisesti nouse päähäni, koska en erityisemmin pidä vastuusta, enkä varsinkaan siitä, että minun pitäisi tehdä muita ihmisiä koskevia päätöksiä omavaltaisesti.
- Taipumus antaa muiden hoitaa hommat, ellei selkeää tarvetta muuhun ole.
- Adminointi, tai edes moderointi ei ole lähellä sydäntäni ylempänä mainitusta syystä. Valta ja vastuu eivät saa minua innostumaan.
+ Jos syystä tai toisesta alan laiminlyödä tämän foorumin hyväksi minulta vaadittuja/pyydettyjä toimia, en koe minkäänlaista harmitusta astua poissa adminin virasta. En siis tule roikkumaan adminiudessa kynsin, enkä hampain.
Olin sangen epävarma tästäkin kannattaako minun edes asettua ehdolle. Toisaalta tämän foorumin adminius ei ole ollut minulle missään vaiheessa riesa, eikä raskas velvollisuus, joten mitään negatiivistakaan minulla ei tällä hetkellä adminiuttani kohtaan ole, joten... miksi ei Nappelia?