Helsinkimiitti ois kyllä aika kova, malla miitataan me ainakin. Tää kuulostaa jotenkin tosi oudolta ja tökeröltä ja kaikkea, mutta ois kiva tavata sua IRL, kun silloin joskus jossain Finimiitissä vuonna miekka ja kilpi oli tosi hauska jutella sun kanssa, ja tuntuu jotenkin hoopolta jutella sun kanssa vaan täällä foorumilla, kun eletään samassa kaupungissakin
Haha, mä just katsoin eilen mitä kaikkea jännää olen työntänyt photobuckettiin, ja sieltähän löytyy kuvia mainitsemastasi miitistä - on siitä tosiaan hetki vierähtänytkin, 4.9.2005 oli päivämäärä kuvissa. Olisi kyllä tosi kiva nähdä sua pitkästä aikaa livenäkin, onhan tää vähän hölmöä jauhaa ainoastaan täällä kun voisi jutella myös
siiderin kahvikupposen äärelläkin!
Mulla alkaa uudet työt ensi viikolla, ja teen sitten kahta työtä arkisin, joten oon lähinnä viikonloppuisin miitattavissa - eli ylläripylläri oon sopinut jo näille tän kuun viimeisille viikonlopuille vaikka mitä. Jos sulta löytyy toukokuussa joku vapaa lauantai tai sunnuntai, niin käydään ihmeessä kahvilla/leffassa/puistoilemassa/mitä tahansa!
Liz, ja kaikki muutkin jotka olisivat yöpaikkaa vailla mikäli miitataan Helsingissä, meikän kämpille mahtuu aina jos ei nuo jaloissa pörräävät kissat häiritse.
Ja hei, jos miitataan siellä pohjoisessa, niin varaan yöpaikan Lizin luota!