Haha, ylläri että Liz on vastustamassa
Eikö se riittäisi, että ne kommenttitertut vaan valmistuessaan linkittää tänne?
Silloin pitäisi kaivaa ne kaikki yksitellen tuolta, en mä ainakaan jaksa. Enkä varmaan enää edes muistaisi, mitä ne mun kommentoimat tekstit nyt olikaan
Ja jos listausta kerran pitää, niin mieluummin teen sen täällä foorumilla kuin jossain omissa tiedostoissa, kun tää on helpompaa.
Sehän olisi muutenkin sama kun alettaisiin listata kaikki kommentit listauksiin samalla tavalla kuin kaikki ficitkin.
Eikä oo. Ja vaikka oiskin, niin mitäs se haittaa? Mulla ainakaan toi kommenttilistaus ei oo samalla tavalla pysyvä kuin ficcilistaus - tää on vaan tällainen projektiluontoinen juttu, itse ainakin ajattelin poistaa kommenttilistani sitten, kun olen haasteen kautta kommentoinut jotain kivankuuloista määrää tekstejä.
// Onhan tässä kieltämättä oma hoopoutensa, ja kyllä muakin vähän hämmentää ajatus jatkuvasta ainaisesta kommenttiensa listauksesta, mutta ei kai siitä mitään haittaakaan pitäisi kenellekään olla. Sinänsä ihan kiva, että aina välillä tulee siihen omaan kommentoinnin määräänkin kiinnitettyä huomiota, kun se listaus on aikaa konkreettinen tapa itselleenkin nähdä, minkä verran niitä tulee kirjoiteltua.