Saako joku muukin
tästä pientä pedofiilivibaa? Tai kenties hannunjakertun noita-akka-vibaa? :F No, ehkä mä vaan koristelen "lasten iloksi" koska oikeesti haluan itse koristella. Ja olishan voinut enemmänkin höyrähtää, mutta kun muistin vasta tänä aamuna, että on palmusunnuntai niin kiireellä ravasin kauppaan ostamaan karkkeja ja sitten "askartelin" kynsikkäistäni tuommoiset "munat". Ruoho on kissanruohoa
tai no rairuohoa mutta kissi sitä syö, ja jos tarkkaan kattoo, niin sieltä seasta pilkistää vihreän hiiren pää — sekin on kissien leikkikalu
Yritin löytää yhden vanhan sulon lähettämän pääsiäiskortin (siis sulo lähettänyt aikoja sitten -> vanha kortti, ei vanhan sulon lähettämä kortti
), mutta se vois olla aika härö. Muistaakseni siinä kukko ajoi polkupyörällä ja kana seurasi vieressä helma täynnä munia... ööh, olikohan siinä tipujakin jotka katsoivat palvaavin katsein kukkoa
Ens vuonna panostan sitten tipusiin. Siis äh
tarkoitan, että teen sellaisia pieniä keltaisia tipuja ja oikean pääsiaisasetelman!
Kaupallisesti höyrähtänyt täältä tähn.
// Niin siis kortin oisin pistänyt kans tohon ikkunaan, joka on siis mun oma ikkuna ulkoapuolen kuvattuna (luhtikäytävä).
/// Niin siis tuntemattomille vielä kerrottakoon, että en oikeasti ole pedo enkä noita-akka, minusta on vain nähtävästi hauska vitsailla vakavilla asioilla :F ...ei sillä että noita-akkuus olisi vakavaa, mutta se toinen. En oikeesti voi sietää lapsia — tai no on ne ihan jees pitkän matkan päästä katsottuna, hyvin lyhyen aikaa ja harvoin. Mutta ei lähietäisyydeltä. Yh. Vela \o/
//// Kauhia selittely