Mä kannatan myös Munausmuistoja! Ja sitä, että potkitaan vanhoja tuttuja liikkeelle!
Munkin ekat räpellykset on kadonnu jonnekin, voi harmin paikka miten surullinen olenkaan siitä :'DD Paitsi Isohörhöä en ole mihinkään kadottanut. Se jos mikä on kauneinta koskaan, paitsi tietenkin Jouko vie aina voiton. Mulla muuten on koneella myös se Paskaa Huumoria Joukolla, mikä kirjoitettiin joskus mesessä kimppafikkinä. Ainakin Liz ja Pops siinä oli mukana, mutten muista keitä kaikkia muita.
//Vältän tuplapostausta.
Rakastan kesää, mutta nyt ootan poikkeuksellisesti jo ihan kunnolla syksyä. Nytkin istun parvekkeella fiilistelemässä ku on kylmä myrskytuuli ja taivas ihan pilvessä. Mutta en yhtään nauti nyt kuumuudesta, kun muutenkin on nihkeetä ja ahistaa. Ootan syksyn tunnelmallisuutta ja sitä että voi taas polttaa kynttilöitä ja pukeutua huppareihin (joihin tosin en mahdu, jos en hanki isompia, samoin kun joudun keksimään jonkun takin, koska en mahdu tän mahani kanssa mihinkään) ja vaan fiilistellä. Mulle iski myös jo viime viikolla himo tehä joulujuttuja, enkä ole edes jouluihminen. Raskaus saa tekemään jänniä asioita. Kuten syömään kalakeittoa, josta en tykkää ja josta tuli huono olo.