Jee, pääsykokeet ohi. Yllätin itseni pääsemällä ensimmäisestä päivästä jatkoon, ja selvitin jotakuinkin kunniallisesti kaikki kolme päivää läpi. Jäi sinänsä ihan hyvät fiilikset niin tehtävistä kuin haastattelusta, heinäkuussa selviää tuottiko aherrus tulosta.
Tehtävät oli hauskan erilaisia, vaikka ekana päivänä olin ihan varma että abstrakti vesivärityö koituu kohtalokseni. Inhoan sekä vesivärejä, että abstrakteja töitä....
Hetkittäin toisten töitä vilkuillessa sitä mietti että hittoako mä täällä teen, ei mun piirrustustaidoista oo mihinkään. Toisaalta kun katseli osan töitä, mietin että eikö ihmiset osaa lukea edes ohjeita... Olen kuitenkin aika tasaisen hyvä piirtäjä (paitsi vesiväreillä) ja sain mielestäni aika hyvin sisältöä teoksiin, niin piirrustuksiin kuin muotoiluihinkin, jee.
En kuitenkaan ole liian luottavainen, hakijoita oli melko paljon ja sisälle pääsee n. 13 ihmistä. Eipähän tule ainakaan suurena pettymyksenä, kun on jo valmiiksi tuuduttautunut ajatukseen, etten kuitenkaan pääse sisälle.