Ajattelin aloitella multifandomterttuni tällä ficillä, koska fandom on jotain niin herkullista! <3 Ja itse ficcikin on todella herkullinen!
Vaikkei Hilson mun lemppariparituksia Housesta olekaan, niin tämä on kyllä varsin suloinen ja herttainen. Tässä on juuri tuo Housen ja Wilsonin välisen suhteen latautuneisuus, jännite hyvin esillä. Kiusoitteleva dialogi, ja tuo kravatinmitan päässä pitäminen – vaikka House ei olekaan näistä se tasapainoisempi, niin Househan kuitenkin määrää, miten suhde kulkee; vaikka Wilson Housesta huolta muuten pitäisikin
Tän ficin kerrontatapa on mun mielestä myös todella onnistunut, kuin sarjan kuvaustyyli, vain sanoiksi puettuna. Varsinkin tuo, että Wilson tarttuu Housen tilaamaan viskiin ja juo sen, oli erityisesti sellainen kohta, jonka näin todella selkeästi mielessäni tätä lukiessa.
Tykkäsin paljon myös siitä, että Housen tiimi mainittiin; on kovin Housemaista, että tämä kiinnittää huomion muualle itsestään noin läheisessä tilanteessa jonkun kanssa.
Kiitokset tästä, tämän lukeminen sai sarjan tauon aiheuttamia vieroitusoireita lievenemään hieman!
-Jolandina