Olin aluksi kahden vaiheilla, että haenko modeksi vai adminiksi, mutta päädyin sitten tähän. Ikää löytyy tasan kolmekymmentä.
Tiedän, että viestimääräni on vähäinen siihen nähden, että kesällä tulee kolme vuotta täyteen täällä, mutta viime viikkoina olen aktivoitunut enemmän ja nykyään pyörin päivittäin. Saatan tulla kännykälläkin, ellen koneelle pääse. Fifistä on tullut mulle rakas paikka, jossa viihdyn suuresti. Se onkin yksi syy, miksi haluan adminiksi tänne. Haluan olla pitämässä tämän sellaisena kuin se nyt on, eli viihtyisänä ja käyttäjäystävällisenä paikkana.
Kokemusta ylläpidossa olemisesta löytyy. Tällä hetkellä olen Finissä sekä pienemmällä foorumilla modena, sekä olen ollut yhden roolipelifoorumin ylläpitäjä. Niiden myötä asiat ovat tulleet tutuiksi, mutta olen aina ajatellut, että aina voi oppia uutta. Siihen olenkin valmis.
Mua on helppo lähestyä, olen ystävällinen. Toki varmasti tulee vastaan käyttäjiä, joista ei pidä, mutta olen elämäni aikana oppinut sietämään heitä. Aina tulee väkisin sellaisia ihmisiä, joista ei pidä.
Mä saatan joskus olla liian hätäinen, enkä aina heti myönnä virheitäni, mutta useimmiten kysyn muilta ennen kuin toimin. On ollut tilanteita, ei täällä, jolloin olen ruudun tällä puolen kiehunut, mutta rauhoituttuani vastannut rauhallisesti ja asiallisesti. Vaikka joskus tekee mieli sanoa todella pahasti, pyrin sanomaan asiani asiallisesti ja ketään loukkaamatta.
Maailmani ei kaadu, jos mua ei valita. Pettymys saattaa kestää päivän pari ja ne kuuluvat elämään, mutta elämä jatkuu. Valitsematta tuleminen ei vähennä täällä oloani. Kuten alussa jo sanoin, viihdyn Fifissä.
Jos mut valitaan, saatte henkilön, joka on sitoutunut tehtäväänsä ja jolla riittää aikaa ja innostusta tehtävään.
Kysyä saa, jos tulee kysyttävää.