Nimi: Oikea Weasley
Kirjoittaja: c'est moi
Ikäraja: sallittu
Genre: drama
Paritus: Harry/Ron (viittauksia Harry/Ginny:n)
A/N: koska olen yhä edelleen auttamattomasti fluffypilvessä, niin kirjoitin teillekin söpöilydramaa :3 Ja avaan tällä
neliapila-haasteen, jee.
Oikea Weasley
Harry vilkaisi Ronia Päivän Profeetan takaa ja karaisi kurkkuaan. Olisi pitänyt sanoa jotakin, mitä tahansa kepeää ja yhdentekevää, joka olisi pyyhkinyt eilisillan pois. Säästä vaikka, tai huispauksesta. Vaikka jälkimmäinen ei ollutkaan yhdentekevää, ei ollenkaan. Ronin huulet olivat kuivat - rohtuneiksi suudeltu - ja arantuntuiset punertavine ruhjeineen. Rujot. Kauniit. Haluttavat. Harry rykäisi uudelleen, hänen pitäisi lopettaa ajattelu.
"Keitin kahvia."
Toisen miehen toteamus vaikutti siltä, että tämä olisi vasta nyt huomannut Harryn, vaikka hän oli istunut siinä, Ronia vastapäätä jo kymmenen teeveden ja veitsenkilinän täyttämää minuuttia.
"Kiitos."
Sitten sanat loppuivat jälleen.
"Sinä et tainnut koskaan välittää oikeasti Ginnystä?"
Kysymys tuntui enemmänkin syytökseltä ja Harry huokaisi.
"Välitin kyllä, mutta - mutta niinkuin siskosta välitetään. Tai naapurin koirasta tai - "
"Vertasitko sinä juuri minun siskoani koiraan?"
"Niin no, äh, en minä osaa selittää sitä. Se oli kuitenkin vain ystävyyttä eikä mitään muuta."
Ron antoi toisen kulmansa kohota hiukan.
"Ginnylle se oli helvetisti enemmän."
Harry kurtisi kulmiaan ja hieraisi ohimoaan kädellään antaen lehden valahtaa puoliksi roikkumaan.
"Minä tiedän. Enkä minä voinut sille mitään, että aloin seurustella väärän Weasleyn kanssa nuoruuttani ja typeryyttäni."
"Mitä sinä meinaat?"
"Ei se ollut koskaan Ginny, minulle, joka pysyi vierelläni ja auttoi ja tuki ja oli mukana kaikissa tärkeimmissä jutuissa."
"Ai."
Yhden tavun saattelemana Ron nousi ylös, kuljetti lautasensa tiskialtaaseen ja empi hetken astuessaan Harryn kohdalle. Kapeat sormet pyyhkäisivät hennomman miehen olkavartta ja huulet painautuivat nopeasti mustien sotkuisten hiusten lomaan.
"Se olit aina sinä, se oikea Weasley", Harry mutisi vain puoliksi itsekseen.
Ronin vastaus oli hidas suudelma huulille.