Terve!
Mie oon eskerave tai tuttavallisemmin (anarkisti)kani - enkä tiedä itsekään, mistä lempinimeni juontaa
Ikää löytyy vielä hetken 19 vuotta. Ikinä en ole modena ollut, mutta nyt ajattelin repäistä ja kokeilla pistää hakemusta vetämään. Fifissäkin olen ollut jäsenenä vasta ~kolme viikkoa ja viestimäärä on hävyttömän pieni, mutta koko ajan yritän sitä kasvattaa kunniallisesti. Ficciscenessä olen kuitenkin ollut enemmän tai vähemmän mukana jo kuusi-seitsemän vuotta, ensin omassa henk.koht. nettipäiväkirjassa, sitten deviantartissa, finissä ja nyt täällä sekä livejournalissa ja innostus vain jatkuu. Lempifandom on Potter, mutta tutustun mielelläni uusiin sarjoihin. Myös originaalien ja urheiluun, musiikkiin, tms. pohjautuvien ficcien lukeminen onnistuu.
Luonteeltani olen vähän perfektionistinen, mutta toisaalta aika rento (siis jakautunut persoonallisuus, olette varmaan kaikki nyt tosi vakuuttuneita miusta). Ja olen oikeasti ihan hyvä tyyppi, vaikka joskus onkin näitä päiviä, jolloin kettuilen jopa suolapähkinöille ja sohvatyynyille. Yritän kuitenkin pitää tämmöiset turhat ketutukset pois mielestä, kun olen tekemisissä muiden ihmisten kanssa, koska harvoin se niiden syy on. Ailahtelevainen osaan olla, mutta se ei käsittääkseni modeiluun vaikuta laisinkaan - tai hyvin vähän ainakin, sillä palaan nopeasti kaavoihini, kun tajuan ettei minusta olekaan yhteiskunnan kahleista vapaaksi taiteilijaksi.
Tykkään jännänäköisistä sanoista (esim. avokadopaprikamousse) sekä kirjoittamisesta tietenkin. Ja fifistä, sen takia modeksi haenkin. Haluan myös osallistua foorumin kehittämiseen ja parantamiseen, jos sellaisille havaitaan tarvetta ja uskallan kai uhkailla, että pääsinpä modeksi tahi en, niin tulette näkemään minua siellä, missä ideoidaan muutoksia. Koneella kun nyt kuitenkin olen päivittäin.
Jep, ei tule tällä hetkellä mieleen muuta. Kysykää/kritisoikaa rohkeasti, mutta älkää purko päätä irti, please.