Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 168045 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #90 : 26-04-2010, 23:53:32 »
Tästä on varmaan kans sellanen joku sääntö, että "älä kerro kenellekään ensimmäisten kahden viikon aikana" kuten raskaudesta ei kannata huudella ekan kolmanneksen aikana, mutta kerronpa silti!

Toinen päivä tupakatta takana, eihän se voi tästä vaikeemmaksi enää muuttua, eihän? Kummallisia väpätyksiä jaloissa ja käsissä, lievää päänsärkyä, mutta kokonaisvaltasesti kyllä helpompi hengittää! Ei vielä voi sanoa, että haistaako paremmin, mutta sanon kuitenkin että jes! koska vaikka tää ei kestäiskään *koputtaa puuta* nii aina savuton päivä parantaa elämänlaatua enempi kuin savullinen ;D



// Nii muuten, eikös röökin poisjättämisen pitäis lisätä ruokahalua? Mulle ei oo tänään maistunut ruoka juuri lainkaan mikä on vähän outoa, koska aikaisempiin lopetusyrityksiin on kuulunut kyllä ehdottomasti napostelu ??? No, en valita ;D
« Viimeksi muokattu: 27-04-2010, 00:00:17 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #91 : 27-04-2010, 00:20:33 »
Tähän on pakko sanoa, että onnittelut, Buttis raksu. Tupakka on jotenkin sellainen nautintoaine, joka itseltä on jäänyt väliin niitä muutamia kokeiluja lukuunottamatta. Ja hyvä niin. Pidän peukkuja, että lakkosi kestää mahdollisimman pitkään.


zilah

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Vs: Jes!
« Vastaus #92 : 28-04-2010, 15:24:28 »
Jes! Pääsin taas työhaastatteluun! Toivottavasti siitä napsahtais sit duuni vielä päälle.

/ oh jeah Iron Man kakkonen tulee ensi-iltaan 5.5!! : O<3
« Viimeksi muokattu: 29-04-2010, 11:50:22 kirjoittanut Penber »

Ginger

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #93 : 03-05-2010, 10:00:55 »
JES!

Puoli viikoa tuli pelkkää kakkaa niskaan, kun työpaikat menivät munallisille, mutta kun viimein nielin ylpeyteni ja soitin edellisen kesän pomolleni, niin lupasi palkata koska "pitäähän sen tytön nyt valmistua!" Eikä minun tarvinnut edes sanoa, että teen töitä vaikka ilmaiseksi ^^
Työ oli viime kesänä aika tuskaista, mutta ainakin nyt tiedän mitä teen.
Happy ^^

Poissa Joona

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 21
  • Like reflections on the page
Vs: Jes!
« Vastaus #94 : 14-05-2010, 22:14:42 »
Apua! Mulla on stressi päällä, pitäs kouluun tehä miljoona asiaa ja päästä sieltä vielä poieskin ja lukea kirjoja että pääsis toiseen kouluun eikä huvittais tehdä yhtään mitään. Koska on ikävä. Kun mulle rakas ihminen on ollu jo niin kauan pois ja mä en vaan saa ittiäni toimimaan jos se ei oo vieressä enkä voi halata sitä. Ja mä tiedän että sillä on ikävä myös ja sitä ahistaa enkä voi halata sitä.

Ja mua ahistaa kun kohta on pääsykokeet...  :o

Ja hei, siltikin tää kuuluu just tähän topikkiin koska jes!! rakas tulee ihan kohta takas! Miten on, onko odottamisen viimiset hetket yleensä pahempia kun alkushokki? Mulla on aina ollu niin. Tuntuu että vetää polvet veteläksi...  ::)

Ehkä tää on vaan kevättä...

Jon
Korkeammalle, kotiin

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #95 : 19-05-2010, 14:15:24 »
Jaiks! Tähän se minun obsessioni sitten johti. Tein ensimmäisen Holmes/Watson manipulaationi ja pahoin pelkään ettei se suinkaan viimeiseksi jää.  :D

Miten voikaan olla kaksi ihanaista herrasmiestä niin älyttömän söpöjä yhdessä?



zilah

Poissa immmortal

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 36
    • Thoughts from Beyond
Vs: Jes!
« Vastaus #96 : 25-05-2010, 15:01:04 »
Minullakin on nyt aihetta sanoa "jes!", sillä pitkään(joo, tosi pitkään, ehkä vajaan 2kk) haluamani Reinot ovat vihdoin postissa tulossa luokseni. <3

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Vs: Jes!
« Vastaus #97 : 31-05-2010, 08:28:50 »
Oh yeah! La-su mökkireissu meni ihan mahtavasti! ^^,

Poissa immmortal

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 36
    • Thoughts from Beyond
Vs: Jes!
« Vastaus #98 : 01-06-2010, 14:53:50 »
JES! Neon tulee huomenna! + että se on jo spotifyssä, joten pystyn kuuntelemaan sitä 24/7!! <3 olen rakastunut siihen.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #99 : 03-06-2010, 09:41:37 »
JES JES! Meikä väänsi koko eilisen ja toissapäivän yhtä älyttömän hankalaa suunnitelmaa omasta päästäni ja nyt tuli viesti, että se mun suunnitelmani on hyväksytty! Pikkusen tuntuu nyt ammattitaitoiselta!  ;D ;D

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Jes!
« Vastaus #100 : 03-06-2010, 18:30:00 »
Oujee, mumma onnistu värjään mun hiukset!!!! Punaset taas <3<3<3

Poissa immmortal

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 36
    • Thoughts from Beyond
Vs: Jes!
« Vastaus #101 : 04-06-2010, 20:48:13 »
Uuuh, kolmen vuoden "uurastus" ohi ja nyt olen vihdoin ammattin valmistunut!

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #102 : 09-06-2010, 23:18:48 »
Jes! Onnea valmistuneelle. :)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #103 : 16-06-2010, 01:51:35 »
IIIIIKKKSSS!!!!!

Neovattentäällätaas!

TheParkers ilmoittautuivat vuoden 2010 RingConiin, ja minulla on onni nähdä heidät ilmielävinä! Juuri heidän vuokseen tuonne alun perin halusin, vaikkakin Peter Facinellin tulo on kyllä ihan mieletöntä myös!

Apuaah! Nyt iskee ihan mieletön fanityttökohtaus ja on pakko vaan kiljua IIIIIKKKSSS!!!!!

Onneksi olen himassa yksin, joten kukaan ei mesoamistani kuule...  :D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #104 : 16-06-2010, 14:13:33 »
zilah, muista kuvata niitä ja jakaa sitten runsaasti herkullisia kuvia täällä!  :D Muista myös hengittää kun näet ne, ettet pyörry ja missaa jotain!  :o :o ;D Melkein kateeksi käy, mutta mä en varmaan kestäis sitä odotusta.

Josta tuli mieleen, että mä voisin haluta mennä katsomaan livenä NHL-matsin...  :D