Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 282255 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #390 : 29-06-2012, 11:58:15 »
Mä päätin just, että sitten kun mulla on 1666 viestiä, niin lopetan postaamisen tai ainakin poistelen sitä mukaan vanhoja viestejä että se luku säilyy ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #391 : 29-06-2012, 12:10:51 »
Bbuttis tuo järjestely toiminee niin kauan, kunnes kaikki 1666 viestiä ovat pelkkiä fikkejä. Sit sun on pakko lopettaa, koska fikkien poisto tuollaisen takia olisi puhtaasti rikos ihmiskuntaa vastaan.  ;)

Uskaltauduin kirjastoon!
Piti tosin ottaa avokki henkiseksi tueksi ja lainaajaksi, tolla kun on jo valmiiksi kirjastokortti tänne.  ;D

Mukaan tarttui Douglas Prestonin ja Lincoln Childin Tulikivi (jota katselin alennusmyynneissä ja päätin tarkistaa kirjaston tilanteen) sekä herätelainauksena Joe Hillin Sarvet. Hilliltä olenkin aiemmin lukenut jonkun kirjan, mutta tuo kaksikko on uusi tuttavuus. Mutta yliluonnollisia voimia on luvassa molemmissa.   ;)

Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #392 : 29-06-2012, 13:27:52 »
^ Joo, mä vähän luulen että toi toimii viestin, parin verran ja sitten mä en enää jaksa. Tai todennäköisempää: unohdan koko jutun x)

Mun pitäis kans uskaltautua pääkirjastoon, kunhan tässä kykenisin. Kenetköhän mä ottaisin henkiseksi tueksi? :D


// Ainiin, toi Tulikivi kuulostaa tosi tutulta, oon varmaan nähnyt sen hyllyssä kun kirjastossa parisen kuukautta touhusin. Yhyyy, ikävä sinne <333
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #393 : 29-06-2012, 14:18:16 »
LOL tää voi olla mahdollista vaan mulle. Mä kirjoittelin ficin jatkoa paperille vihkoon. Tietenkin siinä käy sitten niin kun vihkoa kääntelee, että ne pienet sivut irtoaa ja ne on sellaisina irtolehtisinä kansien välissä. No sitten menin vihkon kanssa äsken vessaan kirjoittelemaan ja ne päätyi kaiken hienon tasapainoilun jälkeen vessanpönttöön. Meinasin ekaksi metsästää ne sieltä ylös, mutta päädyin siihen että en ja huuhdoin pytystä alas. Se on taas niitä hetkiä, kun asiat onnistuu. No en olisi kuitenkaan jaksanut kirjoittaa sitä puhtaaksi koneelle. Mulla on vieläkin käsin kirjoitettuja juttuja ja pätkiä, jotka on ollut vuosikausia vain vihkossa, mutta en näe järkeä/jaksa kirjoittaa koneelle.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #394 : 29-06-2012, 15:03:17 »
Toi Tulikivi taitaapi olla kolmas osa Pendergast -sarjaa. Fiksuna nappasin kolmannen osan ensimmäisenä, mutta käsittääkseni nämä ovat kuitenkin melkolailla omia kokonaisuuksiaan, eikä ainakaan näin parinkymmenen sivun jälkeen vaikuta siltä että olisin jo pudonnut kärryiltä koska en ole lukenut aiempia osia.    ::)

Olin reipas ja siivosin koko kämpän! Ei tässä kyllä neliöllisesti ole paljoa siivottavaa, mutta en käsitä tätä pölyn määrää. Johtuuko kenties siitä että kyseessä on vanha puurakennus? Koska tiedän jo etukäteen, että huomena on tasojen päällä semmonen pölykerros kun ei kukaan olis siivonnutkaan. Turhauttavaa.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #395 : 29-06-2012, 21:59:59 »
Miten voikin mennä tilanteet näin laidasta laitaan ihan hetkessä?  :o

Alkuviikko näytti tosi hyvältä, ja keskiviikkona kävin hakemassa kotiin pitkään haaveillun, aivan ihanan huonekalun. Iloa varjosti kuitenkin se, että koirani oli taas huonossa kunnossa ja ell-reissu odotti torstaina. Siellä sitten kaikki mahdolliset testit, ja arvatkaapa vaan, paljonko lasku oli? Ihan hirveää suoneniskentää!

Ja on tässä sekin, että raskas päätös saattaa olla edessä. Pikkuinen rakkaani on sairastellut suuren osan elämästään, ja keinot alkavat olla lopussa. Jos mitään ei taaskaan löydy, edessä on todennäköisesti lopetuspiikki. Taloudellinen tilanteeni alkaa olla kestämätön ja on eläinrääkkäystä pitää noin sairasta koiraa hengissä, koska eihän sen elimistökään loputtomiin kestä. Ja kun toinen on silti niin iloinen ja perin juurin rakastettava pikku olento!  :'(

Väsyttää ja vituttaa.


zilah


//Yksi lohtu murheeseen on se, että sain ladattua uuden photaritrialin koneelle. Nyt on käytössä kuvankäsittelyohjelma ainakin kuukauden. Pääsee ees tekemään riettaita kuvia.
« Viimeksi muokattu: 29-06-2012, 23:25:07 kirjoittanut zilah »

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #396 : 30-06-2012, 00:54:16 »
Liz, mullakin pursuaa kaapit vihoista ja papereista joille oon kirjoitellut vuosien varrella, mutta oon ihan liian laiska kirjoittamaan niitä koneelle. Tykkään ylipäätään kirjoittaa enemmän käsin kuin koneella - siitä tulee ihan oma fiiliksensä. Ja kai mä oon vaan tottunut kirjoittelemaan noihin ruutuvihkoihin, ne on se mun juttu. ::)

Voi ei, zilah! :( Kuulostaa kyllä niin tutulta tuo tilanteesi. Voimia ja jaksamisia sinne, ja toivottavasti selviää mikä koirallasi on!



Oon totaalisen koukussa eräisiin sanapeleihin, relaatioihin. Äh, en pääse ajoissa nukkumaan enkä saa itseäni sohvalta ylös kun en osaa lopettaa pelaamista silloin kun pitäisi!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #397 : 30-06-2012, 11:21:41 »
Mä tykkään kanssa käsin kirjoittamisesta. Se tekee hommasta jotenkin mukavampaa ja kädenjäljestä henkilökohtaisempaa ja on oikeasti ihan kiva sitten myöhemmin törmätä niihin käsin kirjoittamiinsa teksteihin vihkoissa. Ei ole ollenkaan sama asia törmätä kirjoittamiinsa tiedostoihin koneella. Niissä ei ole samaa henkeä, koska niistä ei voi heti suoraan nähdä, että ne on itse kirjoittanut, mutta käsialasta ei voi erehtyä.  :) Mutta joo, ei niitä oikein jaksa lähteä siirtämään koneelle. Niistä häviää sitä paitsi silloin just se jokin, mikä niissä on kun ne on kömpelöinä raapustuksina paperilla.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #398 : 01-07-2012, 01:48:18 »
Lauantai-illan perusbileet: minä ja kymmenen kiinalaista. Jep jep, näitä viikonloppuja, jotka saa päiväkirjan näyttään jotenkin mielenkiintoselta... Hyvää illanjatkoa vaan kaikille ja toivottavasti heräätte huomenissa kanssani töihin!

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #399 : 01-07-2012, 22:27:37 »
Oih ja voih, käytiin tänään Kainuun rastiviikoilla katselemassa suunnistusta ja moikkaamassa vanhoja seurakavereita. Sitä kisafiilistä imiessä ja vanhoja tuttuja jututtaessa iski kyllä kauhea himo päästä sinne metsään! Voi kuinka tulikaan ikävä sitä sateen jälkeistä lämmintä tuoksuvaa metsää ja kartan rapinaa ja tavallaan niitä ihmisiäkin.
- Ja tietysti polvi paskana ja suunnistuskamppeet Kouvostoliitossa.   :'(

Avokki tuossa muuten suunnitteli reissua joku viikonloppu Ouluun, voisin periaatteessa lähteä mukaan katselemaan maisemia, mutten välttämättä ole kovin innostunut toimittajaseurasta.  Päiväkahviseuraa?  ;)
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #400 : 01-07-2012, 22:41:39 »
^ Ehdottomasti! Ja ellet ole algeerinen, niin täältlä saat myös pullaa kahvin painikkeeksi - kissankarvoilla höystettynä toki! :D

Myös kaffila onnistunee jos vain olen maisemissa. Ja jos en ole, niin onhan täällä näitä fifiläisiä pitmään seuraa :D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #401 : 01-07-2012, 22:42:52 »
Käykö päiväkahviseuraksi täysamatööriurheilutoimittaja, joka ei osaa käyttää mikrofonia eikä minkäänlaista kameraa? ;D

//Pakko kysyä erikseen, kun et ole kiinnostunut toimittajaseurasta LOL
« Viimeksi muokattu: 01-07-2012, 22:44:41 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #402 : 01-07-2012, 23:14:58 »
En tietääkseni ole allerginen kissoille enkä amatööriurheilutoimittajille.  ;D Noita valokuvaajan ja toimittajanretkuja vaan saa katella ihan riittämiin täällä konnuilla.

Pitää kassella, jos saataisin retki Oulun maisemiin järjestettyä, olis ihan hauska nähä muitakin ihmisiä kun näitä pihapiirissä eläjiä.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #403 : 02-07-2012, 00:30:48 »
Voisihan sitä vaikka jonkinmoisen minimiitin suunnitella. Minäkin olen enimmäkseen tavattavissa viikonloppuisin.  ;D


zilah

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #404 : 02-07-2012, 13:03:04 »
Tänään on ollut enemmän tai vähemmän panikoiva päivä

1. Autokoulu alkaa huomenna

2. Joku oli ilmeisesti perunut kesätyöpaikkansa kun mulle soitettiin tänään kymmenen aikoihin et päsetkö huomenna töihin

3. Sain opiskelupaikan... OULUSTA O_O en ajatellut joutuvani sinne edes vahingossa kun se oli mun 4 hakusijalla

4. Oon toisella varasijalla mun ekaan hakukohteeseen.


Mut onneksi Beelsebutt on ihana ja pitää musta huolta os joudun panikoiden Ouluun :3
Mokoma vonkale!