Njaha. Avaan offtopicin ja ensimmäinen viesti, jonka näen on bbuttiksen kommentti mun tisseistä :'DD
Mutta Nukkis, ei hätää. Minä olen yhden miehen (tai naisen) nainen, vaikka mulla tuota vaimokehaaremia on kertynytkin. Yhessä puoliskossa on jo ihan riittämiin harmia, jotta niitä useampia viittisi katella samanaikaisesti :'DD
malla, mutta et sentään hukkunut! Joten jotain hyvää sentään, vaikka kurjalta kuulostaakin noin muuten /:
Liz, mä luulen, että täytyy vaan jotenkin tottua aina uuteen paikkaan. Mä en pitkään aikaan oikein tuntenu oloani kotosaksi sen jälkeen kun muutin vanhempien luota asuntolaan 2009. Nyt vasta on sellanen olo, että mulla on oma koti, kun asutaan miehekkeen kanssa kolmannessa yhteisessä asunnossa. Noi kaksi edellistä tuntu jotenkin niin kovin väliaikaisilta vaan, kun ekassa en viihtynyt ja toisesta tiedettiin että voidaan asua siinä vaan puoli vuotta. Kyllä mä uskon, että sullekin jossain vaiheessa tulee oikeesti sellanen kotoisa olo. Muuton jälkeen kaikki tuntuu aina hassulta.
Ja Chuuko, ei hätää, en mä sitä lähe muokkaamaan niin suuresti. Mulla ei ole aikaa, sä lahtaat mut jos pyydän sua ja ompelijallakin luultavasti on hieman kiirus, eikä se mahu budjettiin :'DD
Äh. Tänään on taas tällanen mikään ei vaan toimi olo ja oon itkun partaalla ollu koko päivän. On pikkusen tunteet pinnassa, kun aloin suunnilleen vollottaa kaupassa, kun en saanu haluamaani vielä :'DD Ja sit ärsyynnyin sekä mieheen että itteeni. Tuo ihan aiheellisesti kielsi mua ja en tykänny kun jouduin myöntämään että se oli oikeessa ja kun vollotan typeristä pienistä asioista. Ärsyttää. Miksei vaan päädytty pitämään perhepiirissä häitä. Olisi vähemmän stressiä, ahdistusta ja tulisi paljon halvemmaksi. Tosin sitten valittaisin lopun ikääni, kun en saanu niitä häitä mitkä olisin tahtonu. Mutta kun ei vaan voi olla tyytyväinen ja pitäytyä päätöksissään. Ajan itseni ja muut järjiltä vielä kuukaudessa. Mietittiin tossa just ohjelmaa häihin ja totesin, et on varmaan vähän riskialtista ottaa morsiamen ryöstö jos tuo on saanu tarpeekseen musta, niin se ei pian taho mua takasin :'DD
Ja antakaa anteeksi, että vuodatan vain häistä :'DD Ei tää kestä enää kun kuukauden.