Niin, se kai ei sitten tullut tarpeeksi selväksi, että pointti koko hommassa on siinä että asian voisi hoitaa julkisesti ja hyvässä järjestyksessä ja yleisen hyväksynnän ja demokratian kautta eikä sen kautta, että musta nyt tuntuu tältä ja tältä, joten alanpa fiksaamaan heti, kun huvittaa ja annanpa siksi nyt oikeudet tälle ja tälle ihmiselle, johon minä yksinäni luotan ja sitten myöhemmin sivulauseessa kerron kavereille, että teinpä nyt ja näin, kai se on ok ja kai tästä ihmisestä voidaan nyt tehdä tekninen admin, kun se hoitaa hommia niin hyvin. Siis WTF? Miten sitten kaikki muut, jotka voisi hoitaa homman hyvin, muttei vaan satu kuulumaan just sun kaveripiiriin? Eikö se ollut just tämä juttu, jota Finissäkin vastustettiin, että adminit tekee mielivaltaisia päätöksiä kaveripiirissään? Mun mielestä tämä oli just sellainen juttu ja vieläpä sitten päätit tehdä sen, et ainoastaan ohi koko foorumin, vaan myös ohi kanssaperustajien. Ja sitten sä hämmästelet, että miksi mua vituttaa ja miksi mä en enää luota suhun? Eikö se ole aika selvää, miksi. Jos ihminen pystyy tekemään päätöksiä selän takana, miten siihen voi luottaa?
Ironista on se, että varmasti samaan lopputulokseen olisi varmasti päästy ihan yhteiselläkin päätöksellä täällä foorumilla ja mun mielestä on ihan syytä olettaa, että kun tehdään asioita yhdessä, ne tehdään yhdessä eikä tuolla tavalla ja sitten vaan ylimielisesti sanota, että no voit sä mun tunnukset poistaa ja tehdä mulle mitä mielii, jos et tykkää. Ylipäätään se, että ensin pitää kävellä muiden yli on tarpeeksi. Eikö se pikemminkin ole ihan automaattinen oletus, että kanssapäättäjien toimiin voi luottaa sen verran, ettei asioita tehdä selän takana miten huvittaa?
Joo, kyllä se toinen pointti nimenomaan oli se, että mä en halua todellakaan olla sun kanssa enää ylläpidossa tai missään missä jaetaan vastuuta, koska sä kävelet yli noin surutta etkä näe siinä mitään väärää, mutta se kumpi jää, oltaisiin voitu kyllä alistaa vaikka käyttäjä-äänestykseen. Eihän ihmisten luottamus suhun ole mennyt, vaikka mun luottamus onkin ja mulle käy kyllä se, jos mulle näytetään ovea mieluummin kuin sulle, mutta sun marionettinukeksi ja mielivallan alle mä en kyllä itse jää toimimaan. Saisit sitten itse toimia sellaisten ihmisten kanssa, jotka on valmiita tuollaiseen eivätkä pulttaa siitä niin kuin minä.