Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171824 kertaa)

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic
« Vastaus #630 : 12-02-2010, 08:34:50 »
Ehkä se vain on niin että sanonnat ja merkitykset muuttuvat eri ihmisten ja ikäluokkien suussa. Meinasin yksi kerta purskauttaa mehulasillisen suusta järkytyksestä kun kuulin sivusta samaisen siskon puhuvan kaverinsa kanssa keittiössä miten yksi tuttu tyttö, varsin nuori sellainen vielä, on nykyään "niin järkky tenu". Pienen selvittelyn jälkeen ilmeni, että kyse ei ollut alkoholisoitumisesta vaan teiniydestä!

Ei lol oikeesti, eihän tässä voi enää mihinkään luottaa!  :D
Muahahaa! Totta tosiaan! :D

Lainaus
FiFissä kaikki on avointa, täällä ei hyväksytä sisäpiirejä

Niin, ei ainakaan periaatteessa, mutta onhan täällä välillä aika sisäpiirimeininki. Sitä paitsi ei voi sanoa, että täällä ei hyväksytä sisäpiirejä, sillä jos enemmistö niitä haluaa, silloin ne hyväksytään.  :D
Eikä hyväksytä sittenkään, kun joku jää kuitenkin ulos ja silloin ei voi hyväksyä edes enemmistön kantaa, jos jyrätään tuommoisessa asiassa yhden yli. ;)
Eli jos joku tuntee olonsa syrjityksi, niin ilmoitusta vaan joko yksärillä, tai jos tohtii, niin ihan julkisestikin. Kyllä me vedetään porukkaan mukaan vaikka väkisellä! ;D
« Viimeksi muokattu: 12-02-2010, 08:37:35 kirjoittanut Nappeli »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #631 : 12-02-2010, 10:39:22 »
En väitä edes ymmärtäväni mitä sä sanoit. Meni liian vaikeaksi, mutta ei niitä hyväkstyä. Kaikki vedetään mukaan, mutta mitään pakkoa ei ole.  :D Toikin lause oli ihan ristiriitainen.  :D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic
« Vastaus #632 : 12-02-2010, 11:36:21 »
En väitä edes ymmärtäväni mitä sä sanoit. Meni liian vaikeaksi, mutta ei niitä hyväkstyä. Kaikki vedetään mukaan, mutta mitään pakkoa ei ole.  :D Toikin lause oli ihan ristiriitainen.  :D
Totaalinen naurukohtaus  :D :D :D (miksei täällä ole sitä pyörivää päätä?)
Elämä on monimutkaista, varsinkin foorumielämä. En minäkään enää tiedä, mitä yritin sanoa, mutta vedetään kyllä, vaikkei väkisellä, tai ainakaan pakolla.  :D :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #633 : 12-02-2010, 12:30:37 »
Mä oon kyllä sitä mieltä, että jos aletaan - vaikka sitten foorumin enemmistön voimin - vaatimaan sisäpiireilyä, niin tahdon käyttää veto-oikeutta (onko mulla sellaista?) sitä estämään. Sitten, jos kyseessä olisi 100% kannatus, sitä voisi jo harkitakin ;)

Mutta tää on nyt aika tyhjää keskustelua, koska ... noh niin, FiFi kun pyrkii mun mielestä olemaan avoin kaikelle, kaikille, julkinen paikka, jossa ei piilouduta minnekään tai nihkeillä ketään. Onko tää sellainen?
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #634 : 12-02-2010, 13:48:29 »
Minun on suoraan sanottuna aika vaikea uskoa, että foorumilla jossa te kolme olette admineina, olisi minkäänlaista nihkeilyä ketään kohtaan. Tai jos onkin, uskon siihen että te puututte asiaan. Jossei muu auta, voin aina uhkailla, että tulen Ouluun sanomaan suorat sanat... :D



zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #635 : 12-02-2010, 15:07:52 »
zilah, hyvin sanottu :D Mä oon nimittäinyt Lizin mm. mun henkkoht hypetyksenestäjäksi. Eli jos mä alan vouhkailla täällä (liikaa), niin Lizin pitää ärjähtää isosti ja pistää mut paikalleni.

Vuh!
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #636 : 12-02-2010, 16:58:34 »
Ehkä, ehkä en. En lupaa mitään enkä sitoudu mihinkään.  ;D Mistä tuli mieleen, että ne admin/modevaalitkin lähestyvät.  :o Mä toivon, että mä voin jättää vastuun ja sälyttää sen jollekulle vapaaehtoiselle. :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #637 : 12-02-2010, 17:20:31 »
Toivottavasti se vapaaehtoinen on yhtä teknisesti kykenevä ko sinä :)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #638 : 12-02-2010, 18:20:14 »
Teknisesti yhtä kätevä kuin minä? Tosi kätevä. Opettelin tänään kaksi asiaa: ottamaan tietokannasta varmuuskopioita ja tuhoamaan tietokannan tiedot.  :D Onneksi siinä järjestyksessä. Palautettiin myös varmuuskopiot. Lisäksi hajotettiin master-tietokanta, jotta saatiin tietokantapalvelin siihen tilaan, ettei se edes käynnistynyt. Ei hätää kuitenkaan. Netistä löytyy komentorivikomentoja hätätilanteita varten.  :D Taidan pistää pystyyn tietokantapalvelimen ta vielä parempaa, hakea sairaalaan töihin tietokantapalvelimen hoitajaksi. Opin olennaisen:

delete from TestDatabase  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #639 : 12-02-2010, 18:57:04 »
No sen sanon, etten minä ainakaan edes haaveksi moisesta pestistä. Minä olen teknisissä asioissa niin toivoton, että onnistuisin vahingossa varmaan tuhoamaan koko foorumin.  :D


zilah

Poissa DWW

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 76
  • Idea +2, motivaatio -3
Vs: Off-topic
« Vastaus #640 : 12-02-2010, 20:08:56 »
Oevoe. Minä en pitkään aikaan ole käynyt Finissä, mutta teidän draamaa paluuta sinne seuratessa sain nostalgiakohtauksen ja rupesin miettimään, pitäisikö taas aktivoitua siellä... Ehkä se menee parissa päivässä ohi. ;)

Tuolla aikaisemmin keskustelussa puhuttiin miittaamisesta, ja sepä toi mieleeni ainoan miiitin, jossa olen koskaan ollut. Se oli Finin miitti joskus kauan, kauan sitten... oiskohan siitä kuusi vuotta aikaa? Kyllä se aika lentää. :D Sen jälkeen olenkin onnistunut suht taidokkaasti välttelemään aktiivisuutta oikeastaan millään foorumeilla. :D
Pienet aivot kuluttavat vähän energiaa.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2531
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic
« Vastaus #641 : 12-02-2010, 21:53:42 »
VOIEIHAPUAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MINENKESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!

PETER FACINELLI ON TULOSSA TÄMÄN VUODEN RINGCONIIN!!!!!!!!!!!

TUONNEON IHAN PAKKOPAKKO PAKKO PÄÄSTÄ!!!!!!!!!!!


HELEVETTI!!!!!!!!! MENEN VAIKKA KÄVELLEN JOSSEI MUUAUTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Joo. Anteeksi Capslockin pahoinpitely.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #642 : 12-02-2010, 22:46:23 »
DWW, Finiin sekaan vanhaan kun monet muutkin ikiaikaiset ovat siellä. :D Jatkoin perinnettä ja hain jälleen Neuvoston modeksi. Periksi en siinä anna vaikka ihan periaatteesta. Okei, mulla on omituisia periaatteita, mut niistä on kyllä hauska pitää kiinni. En kyllä usko valintaani enkä keksi edes yhtään hyvää syytä, että miksi mut pitäisi valita. Mä keksin paljon helpommin syitä itseäni vastaan, koska olen väittelijä.  ;D
« Viimeksi muokattu: 12-02-2010, 22:48:42 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #643 : 12-02-2010, 23:24:18 »
Mä olin näin vähällä *näyttää miten* pistää modehakemusta, mutta ehkä se ei oo fiksua, koska a ) mun aktiivisuus on parhaimmillaan sporadista ja b ) kaikki velvotteet tuppaa nopeesti imaisemaan mut mukaansa liiankin tiukasti. Vieläkin kyllä tekis mieli, mutta ei, en tee sitä. En. Varmasti en!
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #644 : 12-02-2010, 23:38:04 »
Sehän nyt siis riippuu osastosta, että kuinka paljon se vie aikaa, mutta mä en kyllä varmaan kuulu niihin, jotka puoltaisi sun valitsemista pakkomielteisen hektisyyden takia.  :D Me oltiin modena samaan aikaan ja mä kiristelin vissiin silloinkin aika paljon hampaita sun pilkunviilaamisen kanssa, mut vaikka se on mun mielestä hieman ahdistavaa, mä ehkä just sen takia kumminkin kääntyisin vastustamaan itseäni ja toteamaan että erilaisuus ja heterogeenisyys on modeissakin luultavasti valttia. Tulee varmaan enemmän näkemyksiä.  :D

//Mä oon kyl varmaan viimeinen sanomaan mitään pakkomielteistä, kun pakkomielteisesti otan aina kaikkeen kantaa.  :D
« Viimeksi muokattu: 12-02-2010, 23:45:10 kirjoittanut Lizlego »