Onhan siellä kakkosleffassa Harry Clearwater (iki-ihana Graham Greene) edustamassa, joskin lyhyesti, vanhempaa tuotantoa. Mutta mitenkäs vanhoja näyttelet, kun kaikki on kimaltavia, ikiteinejä vamppeja?
Ashley ei oo ihan mun tyyppiä, vaikka nätti onkin (varsinkin noi ei-Twi kuvat mitä löytyi). Kristen Bellana sinänsä on puoleensavetävämpi, mutta kun päähän tulee vaan Kristenin muut kuvat, mitä oon nähnyt, niin lippu laskee nopeeta
..hmh, nyt kun aattelen, niin Vicky ei oo paha. Niin ja se Emilyn näyttelijä on uskomattoman kaunis!
Mä tyydyn silti kuolaamaan näissä leffoissa niitä ukkoja tällä kertaa, koska ne pesee noi naiset kuus-nolla. Tai ehkä niihin on vaan panostettu enempi, kun on naiskirjoittaja, jolla selkeesti sovinistista taustaa
Se bilsanmaikka on muuten äärimmäisen tuttu näyttelijä, mutta en oo vieläkään bongannut, että mistä sarjasta se on mulle tuttu. Tuntuis vähän, että useammasta... mutta saatan sotkea sen myös yhteen toiseen näyttelijään, jonka nimeä en tietenkään muista :E ....ja siitä bilsanmaikasta olis kiva jotaan tekstiä saada ulos. Kompostin kanssa, hmh, miksi ei, tosin omassa mielessä pyörii tietysti perinteiset opettaja-oppilas -skenaariot jälki-istunnon merkeissä
Vaikkapa Ericin tai Tylerin kanssa... tai molempien!