Kirjoittaja Aihe: Off-topic  (Luettu 171945 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #750 : 06-09-2010, 21:19:20 »
Hmm... mulla on koko ajan ollut sellainen tunne, että mulla on joku henkilökohtainenkin juttu tuon Finin ikäraja - ja varoituskeskustelun kanssa ja nyt mä viimein tajusin, että mulla on ollut joku ikivanha originaaliteksti jossain, jossa päähenkilö on vampyyri tai hänestä tehdään sellainen, hän on ihastunut henkilöön, jonka kanssa lopulta makaa ja joka ehdottaa että tekisi hänestä vampyyrin ja hän suostuu, koska on paitsi tyytymätön nykyiseen elämäänsä, myös ihastunut tähän henkilöön ja tuntee, että vampyyreillä on valtaa ja voimaa, joka häneltä puuttuu. Paljastuu, että kyseinen henkilö on hänen isänsä ja koko suku täynnä sekä vampyyreitä että insestiä.  ;D :D Se oli nimenomaan sellainen teksti, jossa ei olisi ollut järkeä paljastaa jutun juonta eli insestiä. ;D Ja mä muistelisin, että tyypillä oli kartano ja massiivinen kuva pelottavannäköisestä ja hullusta isoisästään seinällä. :D Mulla ei enää ole sitä tekstiä, harmi.
« Viimeksi muokattu: 06-09-2010, 21:21:58 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1069
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic
« Vastaus #751 : 07-09-2010, 11:57:14 »
Minä jo mietinkin että jotain siinä sinun Finikeskustelussasi on taustalla. :) Juonikoukun paljastaminen etukäteen on tuollaisessa tekstissä kieltämättä aika spoilaavaa. (Sääli suorastaan ettei tekstiä ole enää tallella, mutta ehkä voit kirjoittaa sen uudelleen?)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #752 : 07-09-2010, 13:31:51 »
Joo, mullakin oli alusta asti sellainen tunne, että siinä on jotain, mutta kesti kauan muistaa että mitä. Se ei ollut mikään pitkä teksti vielä, että voisi sen kirjoittaa uusiksi. Nyt tuli inspiraatiotakin kun asiasta tuli keskustelua.  ;D

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic
« Vastaus #753 : 18-10-2010, 23:31:00 »
Nyt iski jännitys! Oon kaverin kanssa matkustamassa Limingalle (Limingille? Liminkaalle? No sinne Ouluun stna! ;D) ensi kuussa sen pikkuruisella toyota yariksella, jolla on ollut paha tapa hajota sinne sun tänne aina kesken matkanteon. :D Tiedossa varmaan taas ikimuistoinen reissu - mikäli perille saakka pääsee!

Ketkä siellä Oulussa nykyään majailee, kiinnostaisiko jotakuta törmätä sielä jossakin kahvikupposen äärellä esmes la 13.11 jos saisin kyydin johonkin fiksuun paikkaan? :>
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #754 : 19-10-2010, 08:32:42 »
Limingalle (Limingille? Liminkaalle? No sinne Ouluun stna! ;D)
Liminkaan, sanosin mää :D

Ja mää asun Oulussa kans, olispa mukavata nähtäillä :)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #755 : 20-10-2010, 18:25:33 »
malla, mua kiinnostaa kovastikin törmätä suhun.  ;D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic
« Vastaus #756 : 20-10-2010, 22:41:39 »
Mikä ihmeen oululaisyhteisö täällä on? :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #757 : 20-10-2010, 23:54:53 »
Vahva 8)


Eiku eihä meitä oo kai kun Liz ja Nappeli ja minä? Vai onko muitahi?
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic
« Vastaus #758 : 21-10-2010, 02:19:23 »
Limingalle (Limingille? Liminkaalle? No sinne Ouluun stna! ;D)
Liminkaan, sanosin mää :D
Ihan liian vaikeita taivutuksia näille harmaille aivosoluille. :D

Mutta jeejee, Bbutt ja Liz, häiriköin teitä sitten vielä lähemmin aiheesta!

Jossain vaiheessa musta vaikutti siltä että puolet poppoosta asusti Oulussa - tai sitten mä vaan tutustuihin niihin jotka siellä vaikuttaa/vaikutti. ;)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic
« Vastaus #759 : 21-10-2010, 08:32:26 »
Aikanaan oli aktiiviFiniläisiä paljonkin, on varmaan vieläkin, mutta mä en oo enää aktiivifiniläinen, joten en tiijä x) Puhuin ihan vaan tästä FiFin aktiiviporukasta :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Off-topic
« Vastaus #760 : 22-10-2010, 14:16:21 »
Niinnojoo, suurin osahan tosiaan oli Finistä. Kauhee ku muistikin alkaa jo pätkiä näin pahasti. Okei, myönnän, mulla se on pätkinyt aina. :D Varhaisiän dementia ja sitä rataa.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic
« Vastaus #761 : 23-10-2010, 12:35:20 »
Ei herranjestas... Etsin eilen öljyvärejäni, mutten löytänyt. Sen sijaan löysin vanhoja vihkojani ja niiden sisältö oli aika erinomaista :D Olin kirjoittanut 13-vuotiaana Harry Potter fanficin englanniksi, ja jos rehellisiä ollaan, niin enpä muista koska olisin nauranut yhtä paljon kun sitä lukiessa. Jos vastaan tulee joku Mahdollisimman huono ficci niin saatan osallistua sillä :DDD Sitten löysin vielä ala-asteaikoina kirjoittamiani tarinoita, niin että lopulta sattui oikein kylkiluihin. Pitäisi tehdä varmaan joku X-files kokoelma niistä.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic
« Vastaus #762 : 23-10-2010, 14:30:22 »
Lol vanhojen nolojen juttujen löytäminen on kyllä tosi hauskaa. Mulla on muutama sivu tallella vanhaa käsinkirjoitettua tekstiä ja se on niin hauska ja siis niin älyttömän huono, että joka kerta naurattaa. ;D Mulla ei ole onneksi enempää tallella. Häpeäisin liikaa muuten.  :D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Off-topic
« Vastaus #763 : 24-10-2010, 01:08:09 »
Hei, tiedättekö mitä? Minä saatan olla älykäs! Kello on yksi yöllä ja väsyttää ihan sairaasti, mutta päätin silti kokeilla Mensan nettitestiä (kun en uskaltanut mennä itse testiin kun pelkäsin saada tietää kuinka saapas olen) ja sain tulokseksi 131, mikä siis riittäisi mensan jäsenyyteen. Luultavasti kuitenkin ne on laittaneet tuonne sivuilleen helpon testin koukuttamaan ihmisiä käymään testauttamassa itsensä. Minä olisin kyllä varmaan pää kolmantena jalkana maksamassa siitä, että joku todistaisi minun olevan kykenevä ajattelemaan jotenkin poikkeuksellisella tavalla.

Poissa Krim

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 7
Vs: Off-topic
« Vastaus #764 : 25-11-2010, 14:22:51 »
Moi, mä löysin äkkiä tieni offin puolelle :'D En tiedä, kuinka aktiivista meinikiä täällä, mutta kaipasin paikkaa jonne voisin tekeleeni tunkea.. (: