Title: Wilho Watun Witutuswihko
Author: Tinppa
Rating: K-12
Genre: draama, huumori, jonkinlainen angst
Pairing: Wilho/vaimo
Disclaimer: Minun on lukuun ottamatta selkeästi lainattuja asioita.
Warnings: Kiroilua, lieviä viittauksia seksuaalisiin toimintoihin.
Summary: Vittu kun vituttaa.
A/N: Idea tähän tuli Facebookin ryhmien kautta, joissa kielletään asioita, sanoja ja sanontoja ja niin edelleen. Piti sitten hyödyntää uutta sanastoa jollakin tavalla. Wilhon sivu
täällä.
Jaettu hopeatila Finipikareissa 2013 originaali-/RPF-hahmojen kategoriassa! Kiitos ihmiset. <3
Muuta Wilhoilua:Wilhomaista joulua! K-12
WILHO WATUN WITUTUSWIHKOAlkulätinät, saatana.Tämän Wihon omistaa Wilho Wattu, et sinä. Hanki oma vihkosi, helvetti sentään.
Tässä Witutuswihossani ei ole viivoja tai ruutuja, saatana. Menevät tekstit vinoon.
Wilho, eli minä, asun kahdestaan lihavan muijani kanssa. Piereskelen ja haisen hielle. Kakaroita ei ole, ei tällä vehkeellä sellaisia ole tehty. Ja akassa on ihan tarpeeksi katseltavaa. En kyllä jaksaisi katsella sitäkään eukkoa, helvetti.
Nyt riittää. Käsi väsyy, saatana.
Wilho
1. Wilho-setä ei nyt keksi otsikkoa. Vittu.Wilhoa vituttaa. Tänään(kin).
Ensiksikin, näin tänään kaupungilla jollain eukolla ihan saatanan kamalan tukkalaitteen. Se oli niin kaamea, että olin oksentaa upouusille nahkakengilleni. Kestin kuitenkin kuin mies enkä oksentanut.
Toiseksi, vaimoni muistutti minua aamulla tulevasta syntymäpäivästään ja kertoi toivovansa lahjaksi kynähametta. Jupisin mielessäni vastalauseita kynähameelle ja sen hankinnalle. Suutani en uskaltanut avata, kaulimesta olisin saanut. Kaupungilla ollessani kävin vaateliikkeessä katsomassa kynähameita. Yhtäkään en ostanut, saatana. Olivat kaikki liian kalliita minun nahkakukkarolleni. Eikä siellä edes ollut vaimoni kokoja. Ja se ämmä on aivan liian rumakin käyttämään kynähametta. Mitä helvettiä ajattelin naidessani vaimoni?
Pitäkää kynähameenne ja tukkalaitteenne, saatana. Lähden kaljalle.
Wilho
2. PerseOlen Wilho ja huomautin tänään vaimolleni hänen perseestään. Suuttui saatana ja kehtasi vielä väittää, että minä olen kateellinen hänen ghettopepustaan. Ei sillä ole mitään ghettopersettä. Ei se eukko ole nähnyt mitään ghettoja, saatana, sen perseestä puhumattakaan.
Maire, se naapurin akka, oli laittanut tänään Facebookiin uuden kuvan itsestään. Oli kirjoittanut kuvatekstiksi "Tämä on sitten puhkuva.". Minun oli siinä sitten pakko kuunnella, että puhkuuko kuva. No vittu ei puhkunut. Ajattelin, että nyt tuo ämmä tempun teki huijatessaan kuvan puhkumisesta. Kysyin häneltä kommenteissa, että miten puhkuva kuva ei puhku. Maire sitten sanoi, että hänen kuvansa on puhelimella otettu, siksi siinä lukee "puhkuva". Vittuako minä mistään puhelinkuvista tiedän? Minulla kun ei mitään sellaista kuvaavaa luuria ole. Minulla on edelleen se sama Nokian 3310. Kamerat ovat kuvaamista ja kännykät yhteydenpitoa varten. Perkele! Pidetään luurit luureina ja kamerat kameroina. Pelejäkään kännyköissä ei tarvitsisi olla, vaikka onhan se Space Impact tosi viihdyttävä.
Wilho