Kirjoittaja Aihe: Joulukalunteri 2025  (Luettu 1426 kertaa)

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
Vs: Joulukalunteri 2025
« Vastaus #30 : 12-12-2025, 17:44:12 »
Liz, jotenkin tuli mieleen se joulu kun pystykorva hölmöili mummolassa kuusen nurin ja rikkoi samalla radionkin...

Fiorella, tällainen ASMR on hauskaa. Ne, joissa pitkillä kynsillä rapistellaan tai mässytetään, ei. Mutta kaikkein parasta on seurata jotain monimutkaista leipomista  ;D Tällä koiralla näytti olevan kyllä aika lokoisat oltavat ilmeen perusteella. Tuo meidän karvakuonomme ei malttaisi pötkötellä yhtä lunkisti, jos korvia rassataan tai vaikka harjataan... Vaikka nyt tuossa vieressä kuorsaakin selällään ja maiskuttelee unissaan.

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
« Vastaus #31 : 13-12-2025, 09:25:57 »
Liz, jotenkin tuli mieleen se joulu kun pystykorva hölmöili mummolassa kuusen nurin ja rikkoi samalla radionkin...

Fiorella, tällainen ASMR on hauskaa. Ne, joissa pitkillä kynsillä rapistellaan tai mässytetään, ei. Mutta kaikkein parasta on seurata jotain monimutkaista leipomista  ;D Tällä koiralla näytti olevan kyllä aika lokoisat oltavat ilmeen perusteella. Tuo meidän karvakuonomme ei malttaisi pötkötellä yhtä lunkisti, jos korvia rassataan tai vaikka harjataan... Vaikka nyt tuossa vieressä kuorsaakin selällään ja maiskuttelee unissaan.

... ja unohtu sitten oma luukku nolosti. No, Kalevi sinkoutui heti aamusta paikalle, vain vuorokauden myöhässä  ;D Häiriöitä astraalitasolla tai jotai.

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #32 : 13-12-2025, 23:26:36 »
Okei, minäkin unohdin tänään luukkuni ja koska mietin tuossa aiemmin rasistisia aiheita, mun päässäni alkoi soimaan tämä laulu ja mietin sitten, kuinka rasistista tämä on:

All I Want For Christmas Is You (Indian Remix)

Totuuden nimissä en välitä onko rasistista vai ei, koska mua vaan naurattaa.  ;D ;D
"Dig the f**k in! Right now!"

-Connor McDavid

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #33 : 14-12-2025, 19:31:53 »
Luukku 8: Tulin tosi hyvälle mielelle tästä kissavideosta. :D Jos kaikki katsoisivat näitä, niin maailma olisi varmasti parempi paikka. Yritin laskea, montako kuusta nämä saivat nurin, kaksi tai kolme ainakin. ;D Minusta parasta tuossa oli noiden kissojen ilme, jotka jäivät kiinni itse teosta, eli puussa koristeiden seassa, siinä oli noloutta ja uhmakkuutta samalla kertaa. :D  Mikähän siinä on, että kissat eivät vain voi jättää koristeita rauhaan? ;D Koirat suhtautuvat varmaan yleensä ihan  eri tavalla.

Luukku 10: Koiran ilme oli aivan mahtava, tykkäsin. :D Minullekaan ASMR ei sano kyllä yhtään mitään.

Luukku 13: En tiedä, oliko tuo rasistista, mutta minuakin nauratti. Se on ihan parasta, kun joku vetää jonkun tunnetun biisin ihan omanlaisellaan aksentilla! Ja tuossa oli minusta tunnetta ja aitoutta paljon enemmän kun siinä Mariah Careyn bling bling -versiossa. ;D

Voisin muuten lupautua tuohon luukkuun 23 tekijäksi. Yritän saada jonkun ficin aikaiseksi. Jos ei tule mitään, niin sitten ei, mutta koetetaan sentään. ;D
« Viimeksi muokattu: 14-12-2025, 19:56:23 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #34 : 14-12-2025, 20:03:11 »
Luukku 14: En tiedä, miten te suhtaudutte jouluvaloihin ja muihin koristeisiin, mutta itse koen joko epätoivoa tai repeän täysin, kun joku koristelee ulkona tai sisällä sanotaanko hillittyä enemmän. Yliampuvat "määrä korvaa laadun" -koristelut ovat kamalia, ja sitten on muuten vain kamalia. ;D Tässä pari esimerkkiä oletettavasti Amerikan mailta:

World's Worst Christmas Lightning

Worst decorated Christmas houses ever

« Viimeksi muokattu: 14-12-2025, 20:08:30 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #35 : tänään kello 06:39:19 »
Viikonloppu oli ikävähkö, koska olin vähän kipeä. Mutta nyt olo kohentui sen verran, että sain postattua tämän päivän luukkuni. Yllätyksekseksi itsellenikin muusani tarjoilivat minulle pienoisen tarinan fandomista, josta en juuri viime aikoina ole kirjoittanut.

Juleiltana  Elrond/Erestor (Romantiikkaa) K-18

Kiitos kaikille tähänastisista luukuista. Tutustun niihin paremmin ja kommentoin, kunhan jaksan.

zilah