Kirjoittaja Aihe: Joulukalunteri 2025  (Luettu 1801 kertaa)

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
Vs: Joulukalunteri 2025
« Vastaus #30 : 12-12-2025, 17:44:12 »
Liz, jotenkin tuli mieleen se joulu kun pystykorva hölmöili mummolassa kuusen nurin ja rikkoi samalla radionkin...

Fiorella, tällainen ASMR on hauskaa. Ne, joissa pitkillä kynsillä rapistellaan tai mässytetään, ei. Mutta kaikkein parasta on seurata jotain monimutkaista leipomista  ;D Tällä koiralla näytti olevan kyllä aika lokoisat oltavat ilmeen perusteella. Tuo meidän karvakuonomme ei malttaisi pötkötellä yhtä lunkisti, jos korvia rassataan tai vaikka harjataan... Vaikka nyt tuossa vieressä kuorsaakin selällään ja maiskuttelee unissaan.

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
« Vastaus #31 : 13-12-2025, 09:25:57 »
Liz, jotenkin tuli mieleen se joulu kun pystykorva hölmöili mummolassa kuusen nurin ja rikkoi samalla radionkin...

Fiorella, tällainen ASMR on hauskaa. Ne, joissa pitkillä kynsillä rapistellaan tai mässytetään, ei. Mutta kaikkein parasta on seurata jotain monimutkaista leipomista  ;D Tällä koiralla näytti olevan kyllä aika lokoisat oltavat ilmeen perusteella. Tuo meidän karvakuonomme ei malttaisi pötkötellä yhtä lunkisti, jos korvia rassataan tai vaikka harjataan... Vaikka nyt tuossa vieressä kuorsaakin selällään ja maiskuttelee unissaan.

... ja unohtu sitten oma luukku nolosti. No, Kalevi sinkoutui heti aamusta paikalle, vain vuorokauden myöhässä  ;D Häiriöitä astraalitasolla tai jotai.

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #32 : 13-12-2025, 23:26:36 »
Okei, minäkin unohdin tänään luukkuni ja koska mietin tuossa aiemmin rasistisia aiheita, mun päässäni alkoi soimaan tämä laulu ja mietin sitten, kuinka rasistista tämä on:

All I Want For Christmas Is You (Indian Remix)

Totuuden nimissä en välitä onko rasistista vai ei, koska mua vaan naurattaa.  ;D ;D
"Dig the f**k in! Right now!"

-Connor McDavid

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #33 : 14-12-2025, 19:31:53 »
Luukku 8: Tulin tosi hyvälle mielelle tästä kissavideosta. :D Jos kaikki katsoisivat näitä, niin maailma olisi varmasti parempi paikka. Yritin laskea, montako kuusta nämä saivat nurin, kaksi tai kolme ainakin. ;D Minusta parasta tuossa oli noiden kissojen ilme, jotka jäivät kiinni itse teosta, eli puussa koristeiden seassa, siinä oli noloutta ja uhmakkuutta samalla kertaa. :D  Mikähän siinä on, että kissat eivät vain voi jättää koristeita rauhaan? ;D Koirat suhtautuvat varmaan yleensä ihan  eri tavalla.

Luukku 10: Koiran ilme oli aivan mahtava, tykkäsin. :D Minullekaan ASMR ei sano kyllä yhtään mitään.

Luukku 13: En tiedä, oliko tuo rasistista, mutta minuakin nauratti. Se on ihan parasta, kun joku vetää jonkun tunnetun biisin ihan omanlaisellaan aksentilla! Ja tuossa oli minusta tunnetta ja aitoutta paljon enemmän kun siinä Mariah Careyn bling bling -versiossa. ;D

Voisin muuten lupautua tuohon luukkuun 23 tekijäksi. Yritän saada jonkun ficin aikaiseksi. Jos ei tule mitään, niin sitten ei, mutta koetetaan sentään. ;D
« Viimeksi muokattu: 14-12-2025, 19:56:23 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #34 : 14-12-2025, 20:03:11 »
Luukku 14: En tiedä, miten te suhtaudutte jouluvaloihin ja muihin koristeisiin, mutta itse koen joko epätoivoa tai repeän täysin, kun joku koristelee ulkona tai sisällä sanotaanko hillittyä enemmän. Yliampuvat "määrä korvaa laadun" -koristelut ovat kamalia, ja sitten on muuten vain kamalia. ;D Tässä pari esimerkkiä oletettavasti Amerikan mailta:

World's Worst Christmas Lightning

Worst decorated Christmas houses ever

« Viimeksi muokattu: 14-12-2025, 20:08:30 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Paikalla zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #35 : 15-12-2025, 06:39:19 »
Viikonloppu oli ikävähkö, koska olin vähän kipeä. Mutta nyt olo kohentui sen verran, että sain postattua tämän päivän luukkuni. Yllätyksekseksi itsellenikin muusani tarjoilivat minulle pienoisen tarinan fandomista, josta en juuri viime aikoina ole kirjoittanut.

Juleiltana  Elrond/Erestor (Romantiikkaa) K-18

Kiitos kaikille tähänastisista luukuista. Tutustun niihin paremmin ja kommentoin, kunhan jaksan.

zilah

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #36 : 15-12-2025, 20:38:43 »
Minullakin on ollut työkiireitä (vaihteeksi), niin en ole ehtinyt ihan kaikkia katsoa ajantasaisesti, mutta aion kyllä ajan kanssa!  :D Onpa mukavaa, että täälläkin on elämää!

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #37 : 16-12-2025, 11:15:21 »
Mulla on ollut kiire, joten noi linkit puuttuu vielä listasta. Oh no! Mutta noi pahimmat joulukoristeet taloissa oli kyllä pahoja. Varsin överiksi ihmiset osaa noiden kanssa vetää.  ;D Hyvät naurut siitä irtosi.

-Connor McDavid

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #38 : 16-12-2025, 11:54:30 »
Koska tämä luukku taisi olla tyhjä, laitetaan siihen nyt vaikkapa tämä Erik, kun tuli mulle vastaan ihan kysymättä ja pyytämättä

Oh Holy Night

tai ehkä ruotsiksi

O Helga Natt
« Viimeksi muokattu: 16-12-2025, 13:50:37 kirjoittanut Lizlego »

-Connor McDavid

Poissa Paquette

• viilee tyyppi
« Vastaus #39 : 18-12-2025, 00:15:11 »
Muakin kyllä huvitti tuo 13. päivän intialaistulkinta ja 14. luukussa oli aika pahoja koristeluja. ;D Tämä Erik ei ollut mulle entuudestaan tuttu laulaja, mutta komeasti veti.

Mikähän siinä on, että kissat eivät vain voi jättää koristeita rauhaan? ;D Koirat suhtautuvat varmaan yleensä ihan  eri tavalla.

Aikuiset koirat ehkä, mutta ainakin nämä Pentuliven pennut saivat aika äkkiä pikkujoulukuusen nurin ja lähes palasiksikin. Tässä vaiheessa se tosin sai hetken olla rauhassa, kun paketit kiinnostivat. Kun eläinteemaan taas päästiin, niin laitetaan vielä tämä kissantassuin koristeltujen piparien leivontavideo. :D

Niin tämä sai nyt olla 17. luukku. Huomista ei näyttänyt kukaan varanneen, joten saatan tunkea sinne jotain, jos tulee valmista, mutta totta puhuen tämä ficci ei nyt innosta mua yhtään, joten ei varmaankaan tule. Ja niistä, jotka innostaisi enemmän, ei muuten vaan tule valmista. ;D 

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #40 : 18-12-2025, 09:05:13 »
Kaikki, mikä roikkuu, tuntuu olevan kissoille kutsu koskea. Mun pyyhe on vieläkin aina lattialla sen jälkeen kun sen on jättänyt johonkin kuivumaan.  ;D

Olipa kiva leivontavideo. LOL noi kissat ei ihan suostuneet yhteistyöhön. ;D Ei ollut tarpeeksi kiva alusta kävellä yli.  ;D

-Connor McDavid

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #41 : 19-12-2025, 19:51:21 »
Minullekin tämä Erik oli ihan uusi tuttavuus, mutta olipa hieno versio tästä kappaleesta. :D Upea yhdistelmä klassista ja vähän raskaampaa musiikkia, tätä kuunteli oikein ilokseen. Nauratti myös oma mielikuvani, kun sitä jostain syystä mieltää pianistin vähän toisen näköiseksi kuin kuin mitä tämä tatuoitu mies tässä oli. ;D Miksiköhän sitä on aina niin asenteellinen?

Mahtavia videoita, Paquette. Olen välillä katsonut Pentuliveä, kun onhan tuo ihan mielettömän söpöä, 11 pentua. Alussa ne olivat niin uneliaita pieniä kääröjä, ja nyt totaalisia täystuhoja, jotka eivät pysy hetkeäkään paikoillaan. ;D Kasvattajalle ja koiraemolle täytyy kyllä nostaa hattua, itse en pärjäisi edes yhden tuollaisen pennun kanssa, saati koko lauman.

Kissat olivat ihania tuossa leivontavideossa, etenkin Buster. Miten voi olla noin ilmeikäs kissa, nauroin noille ylpeille eleille ja nyrpeydelle tyyliin "Pidä vain itse tonttulakkisi", mahtava tyyppi! ;D

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #42 : 19-12-2025, 19:55:00 »
Tiedän, että tämä biisi on lähes yhtä puhkikulunut kuin Whamin Last Christmas, mutta koettakaa kestää. ;D Jostain syystä olen itse aina tykännyt tästä, tässä on minusta Leevi and the Leavings kauneimmillaan. Ja vaikka videossa näkyy ihan liikaa Helsinkiä ja liian vähän kaunista luontoa, muutama kuva taitaa olla Oulustakin. :D

Luukku 19: Jossain on kai vielä joulu
« Viimeksi muokattu: 19-12-2025, 19:59:34 kirjoittanut Pahatar »

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
« Vastaus #43 : 21-12-2025, 00:32:38 »
Nonni, Kalevi kävi taas pyörähtämässä.

Kiitos kaikille noista videoluukuista, nyt pukkaa sitten tosi hämmentävää settiä youtuben suosituksista  ;D

Täytyy noita ficcejä lukea vielä virkeämmillä aivoilla. Rankkaa tää lomailu  ;D

Poissa Lizlego

• Hölmö
  • värkkääjä
  • Häh?
« Vastaus #44 : 22-12-2025, 12:15:04 »
Mä unohdin ottaneeni luukun. Hyvä muisti, mutta vaan niin lyhyt.  :P Mulla on soinut nyt pari päivää tuo Jossain on kai on vielä joulu  ;D ;D Laitan tuohon kahteenkymppiin vielä jotain kun nyt kerran menin sen ottamaan ja unohtamaan.  ;D

Santa Farted Down the Chimney

-Connor McDavid