Tulipa vain mieleen tällainen kysymys, että missä vaiheessa tämä äänestys katsotaan sitten päättyneeksi? Jostain jäi sellainen mielikuva, että tämä jätettäisiin toistaiseksi avoimeksi, eli kokeillaanko näitä nykyisiä vaihtoehtoja ihan käytännössä ensin jonkin aikaa?
Minusta ainakin olisi hauskaa kokeilla näitä kaikkia ihan käytännössä, vaikka sekavaahan se olisi
Mitä taas noihin ficcien otsikko-merkintöihin tulee, niin minusta niihin tulisi laittaa ikärajan lisäksi ainakin paritus/päähenkilö, sekä ficin määrittävin genre, tai ainakin jotain sellaista, mistä saa vähän osviittaa, mistä hitosta siinä tekstissä on kysymys. Varsinkin, jos ei päädytä genre-luokitteluun, minusta jonkinlainen merkintä otsikossa olisi aika kiva.
No jossain tuolla puhuttiin, että tehtäisiin joku väliaikaispäätös ennenku avataan FiFi, mutta jätettäisiin äänestys edelleen päälle ja koitettais saada porukkaa kertomaan mielipiteitään.
Mun henkkoht mielipide on se, että me päätetään nyt joku ja tehdään osastot sellasiksi ennen kuin aletaan pistää tekstejä näkyville. Pääsyynä tähän on se, että mä oon itse yhden fandomin ihminen, joten musta olis epäreilua, jos HP-fandomiin tulis genre/pituusperuste ja joku muu saisi "kärsiä" paritusperusteisesta jaottelusta. Siis mun mielestä on epäreilua, jos kaikki ei ole samaa. Mutta tää on vain mun mielipide ja taivun kyllä, jos haluutte jättää noi tolleen erilaisiksi.
Ai niin, olen muuten hidas, mutta onko täällä keskusteltu siitä, että mitä otsikossa pitäisi lukea, jotta ihmiset sitten löytäisivät luettavansa?
No mä jotain tonne kokosin -->
KLIK ja oon oottanut kommenttia, mutta ei kukaan huomaa mun pieniä, vaivaisia kirjoituksia *sniff*
// Ja tosiaan, jos nyt lähetään miettimään, että tehään erilaiset noi luokittelut, niin siinä tapauksessa tehdään joka alaosastolle omat äänestykset. Eihän siinä oo mitään järkeä, että täällä pidetään yleistä äänestystä
Ja kun tekee erilliset pollit, niin ehkäpä ne ohjaa ne ihmiset äänestään, jotka ko. osastoa käyttää...?