Heitän kohta tän rakkineen parvekkeelta. Mieheke yritti puhistaa mun näppäimistöä, kun valitin ettei osa nappuloista toimi. Se ei millään meinannu uskoa, että tästä ei noin vaan revitä nappuloita irti niin että ne saisi vielä takaisinkin. Joten se repi e-kirjaimen melkein kokonaan irti ja jouduin taistelemaan sen paikoilleen. Eikä se toimi edelleenkään kunnolla. Tänään välilyönti sano ittensä irti, joten nohevasti yritin raottaa sitä, jotta saisin puhallettua pölyt sen alta niin eikö koko nappula lähteny irti. En meinannu millään saada sitä takasin, kunnes vihdoin mulla meni järki ja käytännössä nuijin sen paikoilleen.
Onhan tää läppäri jo vanha ja hyvin palvellut, mutta kun ei nyt oikein budjetti anna myöten uuden koneen ostamista. Rasittava kirjottaa, kun pitää hakata osaa nappuloista, jotta ne toimii. Sentään tossa näytössä pitkään ollu pinkki pikseliviiva on mystisesti korjaantunut itestään. Kajarit tosin rätisee ja särisee.
Onnistuin myös saamaan reiän kynteeni, kun käytin sitä sormustimena ja silmäneulan silmäpää meni peukun kynnestä läpi.
Mua hämmentää muuten suuresti, miten aina kun käy lääkärissä tulee sellanen olo, että on maailman huonoin ihminen. Mulla oli eilen hammastarkastus ja vaikkei mun hampaissa ollu paria pysähtynyttä reiänalkua huolimatta mitään vikaa, niin tuli silti sellanen fiilis että pitäisi 24/7 olla suussa hammasharja, kolme tuubia hammastahnaa, pussillinen purkkaa, ksylitolipastilleja, lankaimia ja hammaslankapaketti.
Mulla oli myös neuvola ja oma neuvolantäti oli taas jossakin, niin käytiin jollain taas ihan tuntemattomalla, joka ei edes meinannu ottaa multa hemoglobiinia, vaikka sitä on nyt seurailtu, kun on vähän siinä rajoilla ollut että pitääkö mun napsia lisärautaa. Sitten kun kysyin siltä et eikö se otakaan sitä, niin se oli ihan järkyttynyt että miten mulla ei vielä ole rautakuuri päällä ja tuli sellanen fiilis, että anteeksi kun en ole syntynyt Obsidan-paketti kourassa. Kaksi edellistä neuvolantätiä, joilla ollaan käyty on ollut sitä mieltä, että ei ole vielä ollut hätää, ja että aloitetaan vasta sitten, jos laskee vielä. Yritä siinä sitten arpoa, mitä kaikkea sun pitää napsia.