Saatana! Menee hermo näihin paskasti ohjelmoituihin nettikauppoihin.
Yritän tilaa play.comista kamaa, mutta niiden saitti on muuttunut, ja yhtäkkiä mun kortin tiedot ei enää kelvanneetkaan, vaikka lokakuussa sujui ihan ilman ongelmia. Kävin runkkaamassa sinne niitä tietojani uudestaan ja uudestaan, mutta aina vaan tuli automaattista vastausta, että "invalid card details". Laitoin sitten sinne asiakastukeen viestiä, että mitä helvettiä mun pitäis tehdä, kun ei mee läpi. Sain sitten sieltä paluuviestin, että multahan puuttuu sieltä "issue date", eli se päiväys, jolloin kortti on tullut voimaan, sen kun sinne syötän niin pitäis olla kaikki hyvin...
VITUN KIVA kun visa electronissa EI OLE SELLAISTA!!!
Mitä nyt googlaamalla kattelin, niin moinen paska on olennainen osa jotain brittiläisiä käteiskortteja, ja voi helvetin kuustoista tota lafkaa. Vittu visa electron sentään, ei mikään harvinaisuus. Huoh. No syötin nyt sinne jonkun höpöhöpö-päiväyksen, saa nähdä meneekö läpi vai joudunko laittaa niille ärtynyttä viestiä, että vittu perehtykää kelpuuttamienne maksuvälineiden ominaisuuksiin.
// No ei se random-päiväys mitään auttanut. Sen poistettuani tilaus on kuitenkin mennyt ihmeellisesti läpi, joskin kaksi minuutti sen ilmoituksen jälkeen sain taas uuden ilmoituksen invalideista korttitiedoista... Jännän äärellä ollaan. Ihan jouluksi en kyllä taida enää näitä saada, onneksi olivat lahjoja vain minulle itselleni, niin ei jaksa kauheasti tämä viivästys harmittaa.