Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 276838 kertaa)

Poissa rimps

• superhessu
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1515 : 10-01-2014, 19:59:25 »
Voihan vittu. Kirjaimellisesti. Monta päivää ollu melkein normaalia taas ja nyt erehdyin jo innostumaan suunnittelemaan ensi viikolle leffaan menoa ja pientä shoppailua. Ja vitut. Kävin pikkukaupasta hakemassa kaks asiaa autolla ja nyt juilii niin maan perkuleesti ettei edes särkylääkkeistä ole yhtään mitään apua.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #1516 : 10-01-2014, 20:36:36 »
Yritä kestää, rimps. Kannattaa kyllä ottaa ihan rauhallisesti ensimmäiset viikot ja parannella itsensä kunnolla. Synnytyksestä on vielä niin vähän aikaa, että kipuilu on ihan normaalia. Itselläni meni melkein kaksi kuukautta ennen kuin tunsin olevani ennallani. Ehdit kyllä leffaan ja shoppailemaan sitten, kun olet siinä kunnossa.  ;)

zilah

Poissa rimps

• superhessu
« Vastaus #1517 : 10-01-2014, 22:26:59 »
Joo niin ehdin, mutta kun haluaisin ehtiä kattomaan Hobitin vielä leffateatterissa. Ja mulla ei ole oikein ristiäisiin sopivaa asua, johon mahtuisin ilman että näytän povipommilta ja jossa kykenisin imettämään ja ristiäiset on parin viikon päästä. Tokihan netistä tilaaminen olisi helppoa, mutta kun oon niin omituisen kokonen, että jos vaate on muuten sopiva, niin mun ryntäät ei mahu nätisti edes normaalikokosina välttämättä, ja jos taas istuu rinnan kohalta niin sitten on muualta liian iso, kun en oo mikään hirmu massiivinen edes jäljellä olevien raskauskilojen kanssa. Kyllästyttää vaan lojua kotona sängyssä maaten tai sohvalla istuen kun ei sitä koko aikaa jaksa siivota tai leipoakaan eikä muuten vaan viitsi kauheasti olla jalkeilla, mikä taas edistäisi palautumista kuitenkin kun liikkuisi.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Chuuko

• superhessu
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
« Vastaus #1518 : 11-01-2014, 08:31:57 »
No miten olis ihan pienoiset kävelylenkit siinä pihapiirissä?
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa rimps

• superhessu
« Vastaus #1519 : 11-01-2014, 13:14:06 »
Tällä hetkellä hyvä, että kestän kävellä olkkarista tai makkarista vessaan, ilman että tuntuu, että osat putoaa irti :'D Pitänee taas möllöttää sohvalla ja sängyssä muutama päivä oottamassa, että paranee. Tuskastuttavaa.
~Nina Kolehmainen

Poissa Nappeli

• Hassu
  • värkkääjä
  • Kemiat kohtaa
« Vastaus #1520 : 14-01-2014, 11:52:53 »
Toivottavasti rimpsin olotila on jo helpottunut. Muistan kuinka ärsyttävää tuo oli itselläkin.

Päivän ärtymyksen aihe: miksi hitossa radiossa soi koko ajan vain samat kappaleet, jotka on lisäksi ihan kauheaa hevonpaskaa? Mun nykyisen työhuoneen työkaverit tykkää pitää radiota päällä ja musta itsestäkin on ihan jees, kun on taustamusiikkia. Mutta kun tuolta niiden suosimalta kanavalta tulee enimmäkseen ihan kauheaa musiikkia, enkä kehtaa alkaa vaatimaan kanavanvaihtoa, koska tiedän, että tyypit luultavasti stressaantuisi mun kanavavalinnoistani vielä pahemmin. Ainakin jos niiden kanavavalinnoista voi päätellä heppujen musiikkimaun. :-\

Poissa Chuuko

• superhessu
« Vastaus #1521 : 15-01-2014, 17:50:00 »
Se ois taas vissiin pakattava elämä pahvilaatikkoon ja kannettava kämpästä toiseen. Onneksi ei tarvi yksin muuttaa, mutta perseestähän tämä silti on. Mutta mitta alkaa olla sen verran täynnä, että ei jaksa enää. Kämppä vaihtoon ja välit poikki -hengellä ollaan liikenteessä tämän päivän jäljiltä. Enää tarvitsisi vain löytää se kämppä, ja mahdollisimman nopeasti kiitos.   :-X
Tänään tsekkailtiin jo vuokramarkkinat koko kaupungin alueelta, ja yhdelle soitettiinkin ja sovittiin näyttö mahdollisesti loppuviikoksi. Toivottavasti se olisi kiva, muut vaihtoehdot eivät olleet hääppösiä.

Poissa Lavande

• Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
« Vastaus #1522 : 18-01-2014, 00:18:08 »
^ Osanottoni! Itse olen yrittänyt ottaa sen periaatteen, että elämän on mahduttava kahteen matkalaukkuun, mutta kyllä silti välillä tulee raahattua kaikkea roinaa maasta toiseen.

Uuni perkele otti ja hajosi kesken patonginpaiston! Suunnitelmissa oli tiikerikakkukin, jota en onneksi saanut vielä aloille, enkä varmaan sitten saakaan ihan lähitulevaisuudessa  :(
No, nyt näkee sitten kuinka nopeasti vuokrayhtiöstä tekevät asialle jotain  ;D

Poissa Chuuko

• superhessu
« Vastaus #1523 : 18-01-2014, 22:11:10 »
Kummasti sitä on pärjänny pari viime kesää yhdellä matkalaukulla ja parilla pahvilaatikolla. Mutta kun pitäisikin muuttaa koko omaisuus, taitaa tavaranmäärä olla hieman isompi kuin tuo matkalaukullinen.  Johan mulla on kirjoja varmaan neljän matkalaukullisen verran. ;D

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #1524 : 01-02-2014, 11:52:13 »
Nyt tahdon sanoa pahan kirosanan, kun netti ei toimi silloin kuin pitäisi. Tekniikka ja mahdollisuudet on kivat silloin kun ne toimivat, mutta muuten aika saamarin takapuolesta. ::)

Poissa Lavande

• Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
« Vastaus #1525 : 05-02-2014, 23:29:01 »
Voi kiesus tätä draaman määrää taas. Oon sanonut näin ennenkin, mutta jos tämä olisi tv-sarjan juonikuvio pitäisin sitä hyvin epäuskottavana... Kiva olla kerta toisensa jälkeen jossain puolen tusinan hengen draamoissa, joissa kukaan ei saa mitään onnellista loppua tai edes välietappia  :P

Poissa rimps

• superhessu
« Vastaus #1526 : 19-02-2014, 14:34:39 »
Onnistuin kaivamaan jostain itelleni supernopeasti iskeneen flunssan. Eilen illalla oli ihan terve olo, kunnes yhtäkkiä iski paine poskiolentoihin ja kipu kurkkuun ja aamulla herätessäni syöttämään neitiä olikin jo sitten ihan kamala olo. Jouduin siirtämään mun jälkitarkastusajankin, koska en viittiny mennä neuvolaan tartuttamaan kaikkia raskaana olevia ja pieniä lapsia ja ensimmäinen vapaa aika tosiaan on vasta kolmen viikon päästä. Toivotaan vaan, ettei pikkuneiti saa tartuntaa tai mieheke, kun se on lähössä pikku-ukoilla pelaamaan (olettaen että viimesillään raskaana oleva pelipartneri ei kiellä tuota osallistumasta, ettei vie pöpöä sinne mukanaan, mikä on varsin ymmärrettävää). Ja mä kun jo ehin suunnittelee, että olisin vihdoinkin menny salille.
~Nina Kolehmainen

Poissa Chuuko

• superhessu
« Vastaus #1527 : 21-02-2014, 07:25:45 »
Sama valituksen aihe kuin rimpsilläkin. Sain eilen ensi kuun työlistauksen ja kalenteri on töiden ja koulun takia niin tupaten täynnä, että varaa ei olisi hellittää yhtään, ja nyt on nenä tukossa ja imusolmukkeet hellänä, ei saakeli. Ahkera koululainenhan sairastaa lomalla, ensi viikko on kyllä hiihtolomaa koulusta, mutta kun olisi niitä töitäkin!  Ja eihän tämä olisikaan kuin talven neljäs flunssa... >:(

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #1528 : 05-03-2014, 13:09:52 »
Ketutuskäyrä taas näyttää kohoavaa asentoa. Muka täytin tutkinnon näyttösuunnitelman ja palautinkin sen, mutta kun tänään katsoin vähän tarkemmin (odottelin että miksei maikat kommentoi mitään), niin eihän ne mihinkään olleetkaan lähteneet ne ne mun suunnitelmat. Siellä ne jökötti palautettavina. Jos mun näytöt menee tuon pallinaamasysteemin takia nyt mäkeen, niin en tee uusia, saa saamari sitten jäädä tutkinto suorittamatta. Päähän noiden paskojen kanssa repeää. Hienot puitteet ne kyllä periaatteessa oppimisalustoille ja nettiin saa, mutta ei hyödytä mitään, kun kukaan ei kerro miten ne toimii eikä tuo saamarin paskakaan näytä heti, että palautusta ei olekaan tehty. Repeän kaikkeen tällaiseen pieneen paskaan. ;D

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #1529 : 06-03-2014, 12:44:17 »
Raah! Onneksi tää on vihonviimeinen matikantunti tässä tutkinnossa. Hermo meinaa mennä.  >:(

zilah