Voihan sitä toki aina ilmasta mielipiteensä nätistikin, ja jos on ihan ylitsepääsemättömän mahdotonta syödä tarjolla olevaa ruokaa, niin ei kukaan pakota menemään. Musta ainakin olisi kiva, jos joku haluaisi nähdä vaivaa ja jaksaisi väsätä päivälliskutsut. Itse tosin kyllä suunnittelisin ruokalistan sen mukaan, että löytyisi mahdollisimman monelle sopivaa ruokaa, mutta toisaalta, aina ei voi mitenkään miellyttää kaikkia.
Mua risoo yhessä kaverissani se, että vaikka sille kuinka ilmottaisi hyvissä ajoin (kuukautta tai kahta aikaisemmin) illanistujaisista ja se olisi kovasti silloin tulossa, niin viikkoa aikaisemmin lähes poikkeuksetta se ilmoittaakin, että oho oon peeaa ja mulla onkin muuta menoa. Ei siinä mitään, noin voi toki joskus käydä, mutta kun se tuntuu olevan joka kerta, etenkin jos kyseessä on kinkerit, joissa ei ole tarkoitus nauttia alkomahoolia. Oon edelleen katkera, kun järjestin vauvakutsut ja katottiin vielä päivämäärä varta vasten kyseisen kaverin kanssa, että se pääsisi paikalle, niin eihän se voinut tulla, koska se oli edellisenä viikonloppuna ollut kaupungissa kaverin synttäreillä ryyppäämässä ja seuraavalla viikolla meni keikalle. Ei voinut pyytää kolmatta viikonloppua putkeen vapaaksi töistä, ymmärrettävää kyllä, mutta koen, että vauvakutsut on vähän harvinaislaatuisempi tilaisuus kuin jokavuotiset synttärit.