Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 278680 kertaa)

Poissa Goldscythe

• Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #240 : 12-07-2010, 13:22:05 »
Hän ei hyväksy mm. yhtä tyttären ystävää, koska hän kuulemma näyttää lesbolta, eikä menesty koulussa tarpeeksi hyvin ollakseen hyväksyttävää seuraa. En ole kyseistä ystävää tavannut, mutta tyttären kanssa olen puhunut, ja on hänen mukaansa paras ystävä mitä kuvitella voi. Kollegani suurin pelko on se, että tämä "lesbo"ystävä houkuttelee tyttärenkin luonnottomuuksiin. Siis näillä sanoilla tosiaankin puhui. Sanoi, että hänen mielestään samaan sukupuoleen ihastuvat/rakastuvat ihmiset ovat mielisairaita ja luonnottomia.

Tiedätkös, kuulostaa samalta mitä meillä kotona on meneillään... Sen takia jahka lähden täältä, en mielelläni tule takaisin. Mulle valitetaan siitä että kaikki mun kaverit on tyttöjä... Mut käytännössä lukitaan kotiin. Ahdistaa. Ku oltiin muis kaupungeis, ei kukaan piitannu jos vaikka sain muiskun tyttöystävältäni keskellä katua. Täällä kyräillään ja levitetään juoruja kolmessa sekunnissa.

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #241 : 12-07-2010, 13:44:04 »
Lainaus
Ja voi itku että mua ottaa päähän se, että homojen ja lesbojen oletetaan sitten iskevän kaikkia oman sukupuolensa ihmisiä!

Juurikin näin. Ja tässä tapauksessa ärsyttää eniten se, että tämä tyttö on leimattu lesboksi pelkän ulkonäön perusteella.

zilah

Ginger

• Vieras
« Vastaus #242 : 13-07-2010, 23:33:28 »
¤#¤&#%

Onko mun naapurien pakko polttaa suoraan mun ikkunan alla?
Hitto, näillä helteillä haluaisin oikeesti pitää tuuletusluukkua auki, jotta tää tunkkainen ilma pääsis vähän vaihtumaan, mutta...  >:(

Poissa Miaplacidus

• viilee tyyppi
« Vastaus #243 : 09-08-2010, 12:59:15 »
PMS-oireet tekevät minut hulluksi! Joskus on vain niin kamalaa olla nainen -.- (Ja kun tämä vaihe menee ohitse, niin tulevat menkkakivut. Jee.)
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #244 : 09-08-2010, 13:28:55 »
PMS on piinaa. Mua rassaa tämä perhanan hiostava ilma. Ei auttaneet ukkoset yhtään näemmä.

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #245 : 12-08-2010, 13:10:59 »
Tämä nyt ei varsinaisesti ketutusarkistoon kuulu. Ei ketuta, vaan olenpahan muuten ihan hajalla. Onko kellään aavistustakaan , kuinka paljon sattuu kun joutuu emotionaalisen kiristyksen kohteeksi? Minä tiedän nyt, eikä se ole mukava tunne.

zilah

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #246 : 12-08-2010, 16:11:56 »
Mä jouduin siihen kesällä käydessäni Etelä-Suomessa luona eikä todellakaan ollut kiva kokemus.  :P Ei ole kiva kokemus, että omat läheiset kiristää.

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #247 : 12-08-2010, 16:31:34 »
Otan osaa, Liz. Onnekseni sentään ne aivan läheisimmät eivät tätä harrasta, mutta kiristäjä on silti sen verran läheinen, että kyllä kirpaisee ja lujaa. Ja inhottavammaksi asian tekee se, että ko. ihminen ryhtyi tähän rahan vuoksi.  :( On se näkemä uskottava, että joillekin ei mikään riitä.

zilah

Poissa Nappeli

• Hassu
  • värkkääjä
  • Kemiat kohtaa
« Vastaus #248 : 16-08-2010, 14:57:24 »
Emotionaalista kiristystä on näköjään liikkeellä. Minä jouduin sen uhriksi viime viikolla ja olin aivan poissa tolaltani ja jouduin pakenemaan koko viikonlopuksi kotoani sukulaisten nurkkiin.

Asiasta toiseen. Minulta poistettiin hammas ja nyt vain hämmästelen tässä, että miten voikin olla mahdollista, että purukalustoni on tällainen. Minulta ei ole ikänäni porattu yhtään hammasta, tai paikattu hammasta, mutta kuitenkin minulta on tähän mennessä poistettu kaksi sisältä täysin lahonnutta hammasta. Tässä nyt poistetussa näkyi päällepäin hyvin pieni reikä, mutta epäilykseni heräsi, kun hammas alkoi tummua ja ei muuta kuin hammas pois vaan. Tätä menoa alan muistuttaa pian muutamaa jääkiekkoilijaa...  :-\

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #249 : 16-08-2010, 16:54:46 »
Mua vituttaa, että mä kirjoitan aivan järkyttävää paskaa. Mä haluan olla hyvä kirjoittamaan, mutta paskat! Mua ärsyttää ja rasittaa ja itkettää ja naurattaa.  :D

Poissa Nappeli

• Hassu
  • värkkääjä
  • Kemiat kohtaa
« Vastaus #250 : 19-08-2010, 19:42:56 »
Räyh! Pää hajoaa! Mun auto ei lähde käyntiin ja siinä on niin pirun huono akkukin, että onnistuin starttaamaan sen tyhjäksi. Epäilen että käynnistymättömyys johtuu palaneista hehkuista, joita näppäränä tyttönä ajattelin sitten alkaa vaihtaa (uudet hehkut ostin jo keväällä vastaavien käynnistysongelmien vuoksi). No kuinkas muutenkaan hehkut on sijoitettu sellaiseen paikkaan, että pitäisi puoli konetta purkaa pois, että kaksi takimmaista saisi vaihdettua. Ajattelin kuitenkin irrottaa ainakin yhden, että voin tarkistaa onko ostamani hehkut oikean laisia. Etsittyäni sopivia avaimia puolituntia ja ruuvattuani sitä yhtä hehkua tunnin, tulin siihen tulokseen, että tarvin pitemmän hylsyn, mikäli aion onnistua yrityksessäni. Siinä vaiheessa tilanne vaan oli se, että se hehku oli jumittunut puoliksi irti, mun vaatteet oli öljyssä, naama kuin murjaanein kuninkaalla, kädet mustat ja palkeenkielillä, pari pakillista työkaluja levällään taskuissa ja auton ympärillä ja mun olisi pitänyt ruuvata se tunnin ajan auki vääntämäni jumittunut hehku takaisin, yrittää käynnistää auto startterilla ja vielä siistiytyä päästäkseni ostamaan sitä perkeleen hylsyä. Totesin ettei maksa vaivaa ja vaikka taksilla ajelisin ennemmin. Nyt sitten kiroan öljyisenä sängyn pohjalla kovaa kohtaloani ja mietin millä saan haettua sen hemmetin hylsyn ja miten vältän purkamasta puolta konetta, että saan vaihdettua ne kaikki hehkut ja oon kaiken lisäksi varma, että lopulta käy ilmi että mä olen alunperinkin ostanut väärät hehkut, tai ettei vika piillytkään ollenkaan niissä, vaan jossain muualla.
« Viimeksi muokattu: 19-08-2010, 19:45:43 kirjoittanut Nappeli »

Poissa sulo

• viilee tyyppi
« Vastaus #251 : 25-08-2010, 10:04:30 »
Miksi minä aina löydän ruuasta jotain ylimääräistä? Yrgh. Söin sitten metallivahvisteista tattaripuuroa  :P Sentin pätkä taipuisaa metallilankaa - toivottavasti en syönyt vahingossa sen kaveria. Reklamaatio tehty, nyt vituttaa. Hiilarit eivät ole terveellisiä, jos keittäis munan...
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Goldscythe

• Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
« Vastaus #252 : 25-08-2010, 22:36:07 »
Jos saan palata aiheeseen, yksi tuttu sairastui erottuaan ja mumma vaan totesi niin, että mielisairashan se. Meinasin tappaa muorin siihen paikkaan. Sanoin että ihan kuule kysta, ettei sen vakavampaa. Että näin.

Mikäkö ketuttaa? Se että selkä ja maha on äärimmäisen kipeitä. Lisäksi se, että papallani ei ollut sen verran luottoa, että mun ikäinen auto (-91 Passat) jaksaisi toiselle puolelle suomea jos hissukseen ajaa. Nyt sitten kahden ihmisen tavarat pitää Avensikseen änkeä ja se tulee olemaan niin tupaten täynnä, että itkettää. Ja nyt ne sitten mäkättää et totta kai mun pitää tulla lomilla kotiin. Jaa... miks TTUSSA tulisin ku ette kohtele ketään mun kavereista kunnolla... ARGH... vaihdetaan järkevään sukuun milloin vain...

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #253 : 07-09-2010, 17:12:10 »
Tämä ei ole ketutusarkiston tavaraa vaan masennusarkiston, mutta täällä ei ole sellaista, joten käytän tätä, koska en halua perustaa masennusarkistoa. Se on jo liian masentavaa.  ;D Mua masentaa. Elämä tuntuu kurjalta ja turhalta ja tyhjältä ja tarkoituksettomalta ja yksinäiseltä, vaikka yritän täyttää sitä kaikenlaisella yhtä tyhjänpäiväiseltä vaikuttavalla toiminnalla ja psyykata itseni, että kaikella on merkityksensä. Se ei toimi. Elämä on turhaa ja minä olen turha ja tämä viesti on turha ja kaikki turhaa ja tyhjää. Enkä mä edes tarvitse niille merkitystä. Mua ottaisi enemmänkin päähän, jos kaikella olisi musta tarkoituksensa.  Ei mulla ole konkreettista masennuksen syytä vaan iänkaikkinen tyhjyys ja tarkoituksettomuus ja yksinäisyys elämässä.  :'( :'( Mua ei tee onnelliseksi mikään ja onnettomaksi taas tekee kaikki ja se tulee sisältä päin ja se iskee aina kuin Salama (LOL) kirkkaalta taivaalta. Mä en jaksais elää ja kohta tulee talvi ja pimeää.  :P Onpa synkkää ja ikävää.  ;D Oli pakko kuitenkin kirjoittaa, kun oli yhtäkkiä niin musertava tunne rinnassa.

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #254 : 07-09-2010, 23:31:31 »
Voi Liz, kunpa et liiaksi masentuisi. Ei elämä nyt niin kovin turhaa ole. *Hali*

Ei sen puoleen, ettäkö minuakaan synkkä ja kylmä ja pimeä aika vuodesta suuremmin inspiroisi, mutta on siinäkin se ilo, että on ihana nukkua paksujen ja lämpöisien peittojen alla kun on viileää, ja syksyiltaisin pitkään hautunut uunipuuro ja tuore marjakiisseli maistuu niin ihanalta ettei ikinä muulloin! Ja jos oikein tuuri käy, niin sateiset syysillat ovat onnen omiaan kirjoittamista varten. :)