Räyh! Pää hajoaa! Mun auto ei lähde käyntiin ja siinä on niin pirun huono akkukin, että onnistuin starttaamaan sen tyhjäksi. Epäilen että käynnistymättömyys johtuu palaneista hehkuista, joita näppäränä tyttönä ajattelin sitten alkaa vaihtaa (uudet hehkut ostin jo keväällä vastaavien käynnistysongelmien vuoksi). No kuinkas muutenkaan hehkut on sijoitettu sellaiseen paikkaan, että pitäisi puoli konetta purkaa pois, että kaksi takimmaista saisi vaihdettua. Ajattelin kuitenkin irrottaa ainakin yhden, että voin tarkistaa onko ostamani hehkut oikean laisia. Etsittyäni sopivia avaimia puolituntia ja ruuvattuani sitä yhtä hehkua tunnin, tulin siihen tulokseen, että tarvin pitemmän hylsyn, mikäli aion onnistua yrityksessäni. Siinä vaiheessa tilanne vaan oli se, että se hehku oli jumittunut puoliksi irti, mun vaatteet oli öljyssä, naama kuin murjaanein kuninkaalla, kädet mustat ja palkeenkielillä, pari pakillista työkaluja levällään taskuissa ja auton ympärillä ja mun olisi pitänyt ruuvata se tunnin ajan auki vääntämäni jumittunut hehku takaisin, yrittää käynnistää auto startterilla ja vielä siistiytyä päästäkseni ostamaan sitä perkeleen hylsyä. Totesin ettei maksa vaivaa ja vaikka taksilla ajelisin ennemmin. Nyt sitten kiroan öljyisenä sängyn pohjalla kovaa kohtaloani ja mietin millä saan haettua sen hemmetin hylsyn ja miten vältän purkamasta puolta konetta, että saan vaihdettua ne kaikki hehkut ja oon kaiken lisäksi varma, että lopulta käy ilmi että mä olen alunperinkin ostanut väärät hehkut, tai ettei vika piillytkään ollenkaan niissä, vaan jossain muualla.