Mua vituttaa nyt, että ylipäänsä menin sanomaan Finissä keskusteluun... öh, väittelyyn yhtään mitään. Miksen voi pitää päätäni kiinni ja oppia, että ei niitä oikeasti kiinnosta mitä mieltä minä olen, ei niitä kukaan lue puolueettomasti ja ne edelleen kuvittelee, että kaikki mitä sanon on kuitenkin pelkästään periaatteellista vastarannankiisken mutinaa - ihan sama mitä sanon! Se juttu vitutti jo aikoinaan ja nyt pitkän hiljaisuuden jälkeen vituttaa vielä enemmän, kun olin ehtinyt jo unohtaa!
Eikä mulla edes ollut mitään periaatteellista vastustusta, kun kerran luin viestejä läpi aika kiihkottomasti, mutta nyt sitten olisi periaatteellistakin vastustusta, mikä kanssa vituttaa.
Täytyy kaiketi välttää enää osallistumista, ainakaan vakavasti, ehkä läpällä koska mä inhoan periaatteellista vastusta. Pitää olla oikeasti aatteen takana ja taistella asioista eikä ihmisiä vastaan. No, itsepähän olen maineeni aikoinaan ansainnut. Jos vaikka vuonna nakki pääsisin siitä eroon
Ääh! Ei se niin vakavaa ole, mutta muisti on liian lyhyt ja täällä on ollut liian suojassa isojen foorumien ärsyttävyyksiltä.