Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 278727 kertaa)

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #285 : 17-02-2011, 16:22:01 »
Voi perkele, että ketuttaa! Miksi ei voida sanoa asioita niin kuin ne on, vaan pitää kirkkain silmin valehdella päin naamaa?  >:(

zilah

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #286 : 14-03-2011, 09:47:51 »
Mua ketuttaa. Mä pääsin eilen aivan loistavaan kirjoitusfiilikseen. Niin loistavaan, että itkin puolet päivää, koska eläydyin oikein hyvin osaani ja sillä fiilarilla sitten tuotin tekstiä... joka oli aivan kelvotonta kuraa ja tänä aamuna sitten deletoin koko eilisen paskan ja totesin, että tasan ei mene onnenlahjat. :P Kun mä eläydyn johonkin oikein kunnolla (ja se on osa kaiken suolaa), lopputulos on kauheaa paskaa. Ei siis ihme, että kaikki mikä on edes jotekuten kelvollista on mun mielestä tunteiltaan latteaa, kun muu epäonnistuu niin pahasti. Mut kun mä haluaisin nimenomaan pystyä ja osata tuottaa elämyksellistä tekstiä, jossa olisi ne ääritunteetkin eikä pelkkää keskipaskaa! Ketuttaa ankarasti! En halua ikinä enää kirjoittaa yhtään mitään, perkl! ;D Tällainen on ärsyttävää, todella ärsyttävää. :P :'( Mä selviydyn kirjoittamisesta vain kun en eläydy tai kun eläydyn puolivillaisesti tai parodisesti, mut kun mä haluan koko perl:een tunneskaalan! Veetutuksen ja epätoivon multihuipentuma!
« Viimeksi muokattu: 14-03-2011, 09:53:20 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #287 : 14-03-2011, 09:51:23 »
Mua ketuttaa kun sä meet dellaan tekstiä, jonka voisit aivan hyvin jättää pöytälaatikkoon, viikoksi pariksi, ehkä kuukausiksi ja kattoa sitten sitä perspektiivillä ja vaikkapa editoija. Miksi sen raakaversion pitäis ollakaan mitään täydellistä vaikka kuinka sen kirjoittaa fiilareissa? :E

Lisäksi mua v*tuttaa koska mua taas v*tuttaa niin moni asia. Väistämättä tulee mieleen, miten pieniä mun murheet on isompien asioiden rinnalla. Japani, kaverin alkoholistivanhemmat jne jne :E
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #288 : 14-03-2011, 09:54:55 »
No jos mä haluan palata siihen takaisin niin paremmin mä saan sen kokoon kirjoittamalla uudestaan. Eihän se kenenkään toisen napaa kaivele, koska en mä sitä sieltä pöytälaatikostakaan kenellekään lukuun antaisi ja mua kuitenkin ärsyttäisi, koska editoisin sen vain latteammaksi, koska se on ainoa mikä toimii. Jokainen tyylillään. Toiset säilyttää kaiken, toiset tekee uudestaan. Mä kuulun jälkimmäisiin, koska se toimii mulle.

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #289 : 14-03-2011, 12:44:17 »
Niinno, kuten mä sanoin, nii mua vituttaa se että mua vituttaa asiat jotka ei edes mua koske ;)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #290 : 04-04-2011, 22:42:30 »
Nyt ketuttaa ja paljon! Löysin Livejournalista aivan upean, tosipitkän Aubrey/Maturin-ficin, mutta LJ mokoma ei toimi! Kele, että ottaa päähän. Tahtoo lukemaan!!!!!!!!!!!

zilah

Poissa Lavinia

• viilee tyyppi
    • Buduaarissa
« Vastaus #291 : 10-04-2011, 21:05:18 »
Sivustot koettelevat välillä usein ihmisten kärsivällisyyttä.^^

Eilen kieleni alle on ilmestynyt piiiitkä ja vihlontaa aiheuttava koirannaula, joka saa minut samaistumaan liian tiukassa hihnassa olevaan koiraan.

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #292 : 10-04-2011, 21:51:16 »
Mikä on koirannaula? ???
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

• Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
« Vastaus #293 : 10-04-2011, 22:18:44 »
Sellanen patti/syylä/kipee kohta suussa?
Enolla tais joskus olla. Oli kuulemma todella ärsyttävä ja kivulias.

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #294 : 10-04-2011, 22:44:50 »
Auts, ei kuulosta kivalta :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavinia

• viilee tyyppi
    • Buduaarissa
« Vastaus #295 : 02-05-2011, 20:27:15 »
Joo, koirannaula ei ollut ollenkaan kiva lisä suussa. :D Minun ei sentään tarvinnut kestää sitä kauan.

Muistaakseni joku mainitsi täällä jossain yhteydessä harmittelevansa sitä, ettei hän ole löytänyt omiin tarpeisiinsa sopivaa, suomenkielistä kirjoitusfoorumia. Minulla on täsmälleen samanlaiset vitutusfiilikset sen suhteen. Suuremmat foorumit ovat joko keskittyneet sellaiseen aihepiiriin, joka ei kiinnosta minua (j-rock) tai sitten niiden henki kusee ja niillä pyörivät kanssakäyttäjät suivaannuttavat. Luojan lykky on se että käyn säännöllisesti kahdella foorumilla, jotka ovat säännöllisen ja runsaan tekstien julkaisun kannalta ok – ja että minulla on ihmisiä joille luetuttaa vaikka privaatisti.

Hitto. Minä olen vilustunut, koska kurkku maistuu flunssalle. Mitäs en suostunut ottamaan vappuaattona takkia mukaan mennessäni siskolle. Pelkästään paremmin polven alapuolelle ylettyvään vintagemekkooni sopivan neuletakin, josta tuuli ja vilu puskevat läpi.

Poissa Goldscythe

• Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
« Vastaus #296 : 02-05-2011, 20:58:55 »
Että osaa ottaa pannuun yhellä foorumilla noi valittajat... Kaamee urputus ku bändi ei muuta paljon mitään ja sit jos muuttaa ni taas urputetaan. Oikeus jokasella mielipiteeseen, joo, mut silti ottaa kupoliin. Jos bändi ei mielestäs vedä hyviä keikkoja, älä mee keikoille, kuuntele vaan levyjä jos ei muuten miellytä. Koko Suomen kiertueen tota vinkunaa kuunnellu noilta.

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #297 : 19-05-2011, 18:49:27 »
Mulla on paha sosiaalinen ahdistus, tuskallista kuivaa ihottumaa käsissä ja lisäksi hieman flunssainen olo, kun kastelin itseni vesisateessa toissapäivänä ja eilen.  :P :D

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #298 : 19-05-2011, 18:59:33 »
Sairastaminen on syvältä, Liz rakkaani.

Alkaa ketuttaa tämä jatkuva huono olo. Vatsa vaivaa siinä määrin, että ei uskalla eikä tee mieli syödä. Ja verensokerit sen takia niin alhaalla koko ajan, että paleltaa ja väsyttää jatkuvasti. Töissä vielä raahautuu olemaan, mutta illat menee vaan nukkuessa, kun ei jaksa muuta.

Pakko kai sitä on lääkäriin menoa alkaa harkita, jos olo ei tästä kohennu.  :(

zilah

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #299 : 19-05-2011, 20:28:08 »
Mä tunnen oloni vaihteeksi sekä hyljätyksi että ylibuukatuksi. Mulla ei oo enää omaa aikaa tehdä mitä mä haluan. Ja samalla ketuttaa, koska oikeesti mulla on, mutta ei enää niin paljoo kuin ennen.

Sukkaa.
Fifi-ficitLJAO3