Minullakin ottaa nyt hermoon, ja sama asia kuin monta kertaa ennenkin. Kirjoitin pitkää ja virallista sähköpostia, lähetin sen ja suomi24 SYÖ SEN eikä edes tallenna luonnosta! Aargh.
Olen lomalla ja joudun hoitamaan työasiaa, niin sitten vielä joku sähköposti mitätöi senkin asian. Kiukuttaa ihan vietävästi, kun en haluaisi ajatella tuota edes ollenkaan nyt lomalla ollessa!
Kokemuksia, mitä sähköpostia kannattaisi harkita sellaiseksi "viralliseen käyttöön" otettavaksi emailiksi? Saako samanlaista sähköpostia olla useampi kappale? Minulla on jo käytössä muuhun tarkoitukseen yahoo (nettikauppa-asiat), gmail (kirjekaverit), hotmail (fanfiction yms) ja saunalahti (roskaposti). Suomi24.fi on ollut minulla vuosikaudet se "virallinen" email työasioihin ym, mutta kun se temppuilee ja on tuollainen ärsyttävä, niin mihin sen nyt sitten osaisi vaihtaa? Rasittavaa. Tuosta Yahoon mailista tykkään käytössä eniten, mutta epäröin, voiko samalle pohjalle tehdä kahta eri tiliä, kun nyt jo tuntuu että nuo menevät sekaisin kun ilmeisesti gmail ja hotmail ovat jotenkin yhteydessä keskenään ja esim. blogien kanssa sitten kysellään että kumpaa kautta siihen kirjautuisi.