Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 278743 kertaa)

Poissa Lady Dynamite

• viilee tyyppi
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #300 : 01-06-2011, 23:22:15 »
Siis voi vittu. Just kun luulin löytäneeni fandomin jossa ihmiset on aivan ihania, niin tulee vastaan joku vitun kusipää joka rebloggaa mun tekemää kuvaa ja haukkuu siinä kuvassa olevaa aihetta ja valittaa kuinka MINÄ tein sen kuvan ihan vain suututtaakseni tän randomin idiootin. Tai siis joo, mitä vittua? Mähän joo etin ton ihmisen tuolta sivustolta ja ajattelin että JAAHA nyt päätänkin suututtaa tän ihmisen tekemällä monta tuntii yhtä kuvaa :)))))) vittu haistakoo esim. paska ja painukoo vittuu sen jälkee.

TACK.

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #301 : 02-06-2011, 09:52:56 »
Idiootteja sitä riittää maaliman sivu, Lady D. Niitä on niin tosielämässä kuin täällä netissäkin, ihan paikasta riippumatta. Turha niistä on itseensä ottaa, vaikka tiedän kyllä miten vaikeaa on jättää tuollainen huomiotta.

Ketuttaa. Taidan olla taas vaihteeksi sairastumassa ja lisäksi yksi ei-toivottu henkilö onnistui keplottelemaan puhelinnumeroni. Ja sitten pitäisi lähteä käymään entisellä kotipaikkakunnalla ja olla eksän kanssa saman katon alla useampi päivä. Vanne kiristää päätä aika tavalla...

zilah

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #302 : 02-06-2011, 15:07:12 »
Ketuttaa, että äitini ei vaan ymmärrä, että kun mieli järkkyy niin mieli järkkyy. Ei sen äiti tahallaan sitä sano, että tv-kuvassa oleva häiriö johtuu siitä, että seinissä on reikiä, josta joku repii johtoja ja tekee näin kiusaa. Miksi se on joillekin niin vaikeaa ymmärtää, että siihen ei syyllistämiset auta? :P Miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että se pelkää yksinään ja pelko teettää kaikennäköistä? :P
« Viimeksi muokattu: 02-06-2011, 15:10:47 kirjoittanut Lizlego »

Poissa phoenike

• viilee tyyppi
« Vastaus #303 : 05-06-2011, 17:17:24 »
Mies siivoaa, ja koko kämppä haisee ihan myrkylle varmaan viikon koska eihän lika lähde muuten kuin ylivahvoilla aineilla joita lutrataan sitten purkkikaupalla pitkin pintoja... :-P Ja mieliala on herralla kuin sillä perinteisellä perseeseen ammutulla karhulla.

Ja ficin toissaluku sai 10 kommenttia ja edellinen 8 ja eilen postaamani on saanut vuorokaudessa vasta 2. Arrrgh, se oli siis aivan paskaa ja pilasin kaiken, en kirjoita enää ikinä mitään :-P

Ja krapulakin vielä kaiken lisäksi.

Isot on ongelmat, mulla. Taidan lähteä evakkoon...

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #304 : 20-06-2011, 00:38:50 »
Kele. Natsit on perseestä.

zilah

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #305 : 20-06-2011, 00:56:12 »
Jep. Kohta pettää jälleen hermot. Ei mahda taas mitään.

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #306 : 20-06-2011, 01:52:53 »
Ja vielä enemmän ottaa päähän ihmiset, jotka eivät kykene ottamaan asioita asioina, vaan kokevat jokaisen kritiikin henkilökohtaisena loukkauksena. >:(

zilah

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #307 : 20-06-2011, 02:25:05 »
Kieltämättä se on hiton ärsyttävää, varsinkin kun ei ole itsellä mitään ketään vastaan henkilökohtaisesti ja joutuu aina selittelemään sitä, että joo tykkään susta mutta olen sun kanssa eri mieltä tästä. Kyllähän ihmiset arvostelee munkin tapaa toimia ja se on ihan oikein eikä se olen henkilökohtaista. Vai pitäisikö mun alkaa luulla että se on?  ;D Montahan vihamiestä sitä on saanut huomaamattaan olemalla eri mieltä ja monikohan ihminen luulee, että on jotain henkilökohtaista heitä vastaan?  :P Mun listassa ei ole yhtään ainutta nimeä, jonka muistaisin loukkaneen mua henkilökohtaisesti. :) En tiedä sitten kuinka yleistä se on, että se on henkilökohtaista. Multa menee noi ohi. Joidenkin ihmisten kanssa ottaa yhteen jatkuvasti, koska on eri linjoilla, mutta ei sekään ole henkilökohtaista.

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #308 : 20-06-2011, 03:54:00 »
Voi vattu. Palaa oikeasti kohta hermot.

zilah

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #309 : 20-06-2011, 12:26:58 »
Minullakin ottaa nyt hermoon, ja sama asia kuin monta kertaa ennenkin. Kirjoitin pitkää ja virallista sähköpostia, lähetin sen ja suomi24 SYÖ SEN eikä edes tallenna luonnosta! Aargh.  >:( Olen lomalla ja joudun hoitamaan työasiaa, niin sitten vielä joku sähköposti mitätöi senkin asian. Kiukuttaa ihan vietävästi, kun en haluaisi ajatella tuota edes ollenkaan nyt lomalla ollessa!

Kokemuksia, mitä sähköpostia kannattaisi harkita sellaiseksi "viralliseen käyttöön" otettavaksi emailiksi? Saako samanlaista sähköpostia olla useampi kappale? Minulla on jo käytössä muuhun tarkoitukseen yahoo (nettikauppa-asiat), gmail (kirjekaverit), hotmail (fanfiction yms) ja saunalahti (roskaposti). Suomi24.fi on ollut minulla vuosikaudet se "virallinen" email työasioihin ym, mutta kun se temppuilee ja on tuollainen ärsyttävä, niin mihin sen nyt sitten osaisi vaihtaa? Rasittavaa. Tuosta Yahoon mailista tykkään käytössä eniten, mutta epäröin, voiko samalle pohjalle tehdä kahta eri tiliä, kun nyt jo tuntuu että nuo menevät sekaisin kun ilmeisesti gmail ja hotmail ovat jotenkin yhteydessä keskenään ja esim. blogien kanssa sitten kysellään että kumpaa kautta siihen kirjautuisi.

Poissa Storithiana

• Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
    • Give me a sign, I wanna believe
« Vastaus #310 : 20-06-2011, 21:39:53 »
Fiorella, äidilläni on kaksi erillistä sähköpostitiliä Yahoossa ja ei siinä mitään ongelmia ole tietääkseni ollut, joten pitäisi siellä onnistua : )
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer

ex-humph

Poissa Beelsebutt

• vähemmän
  • viilee tyyppi
  • malmi
    • Ficciarkisto
« Vastaus #311 : 21-06-2011, 06:13:18 »
Mulla on kai viisi henkkoht gmail-tiliä eri tarkoituksiin. Yksi übervirallinen, toinen suhtvirallinen mutta se mitä käytän eniten, kolmas tälle nikille, neljäs spämmiosoitteeksi, viides kakkosspämmiosoitteeksi jne jne... mä oon tykästynyt gmailiin ja koska mä en harrasta valtionsalaisuuksia, mua ei pelota se, että google mahdollisesti kerää musta tietoa :P

Suosittelen siis lämpimästi gmailia, se arkistointisysteemi on musta aivan ehdoton. Eikä g-chatkaan mikään huono juttu oo :)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #312 : 23-06-2011, 00:43:34 »
Tämän päivän opetus on se, että pilkka osuu aina omaan nilkkaan. Naureskelin veljelleni ja sen avovaimolle, kun ne valitti märistä kengistä ja ties mistä kun käytiin merenrannassa ja kylmyydestä kun kiivettiin pelottavaan majakkaan, joka oli korkea ja jossa tuuli, ja nyt mä olen ilmeisesti vilustunut. :P

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #313 : 23-06-2011, 10:40:34 »
Paranemisia, Liz! Ja kiitokset email-avulle. :)

Nytpà onkin sellainen àrsytys pààllà ettà kerrankin on syytà valittaa ihan oikeasti. Millà todennàkòisyydellà on mahdollista, ettà Italiankiertueellani juuri tiettynà pàivànà kun olen tietyssà kaupungissa, siellà on ihmeen kaupalla lempimusikaalini 10-vuotisjuhlakiertue ja esitys juuri samana iltana... Sità ei ole esitetty ikiaikoihin tààllà ja olin jo luopunut toivosta ettà ikinà nàkisin sen livenà. Olin ihan tohkeissani, mutta kun aloin lippuja varaamaan, niin siellàpà lukee ettà juuri tàmà tietty pàivà (tai ne pari pàivàà jotka se olisi tààllà) on siirretty syyskuulle!!! No joopa joo.

Pitànee tulla syyskuussa sitten takaisin. Tàtàhàn en vàlistà jàtà. Murr.

Poissa Lavande

• Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
« Vastaus #314 : 25-06-2011, 16:42:24 »
^No hyvä syy lähteä parin kuukauden kuluttua uudelleen matkaan! Mikä musikaali?  :)