GERHGKREOGJETJHGöhjnbGJNBGOBJRTOJBMFÖLJNÖLF:NKFN-.
Hajoen edelleen. Miten saakelin vaikeeta voi noinkin yksinkertanen asia olla? Mä tiedän tasan tarkkaan miten sen pitäis mennä ja yritän tehä niin, mutta kun ei vaan tule sellaista jälkeä kuin pitäisi. Toi tuhoaa mun itsetunnon ihan täysin. Se on ihan kun ruttunen viinirypäle, paitsi että rusinat sentään on hyödyllisiä. Mulla on hienot todistukset ja kaikki, että osaan ommella, mutta miksei se näy tossa? En uskalla jatkaa kaasojen mekkojenkaan ompelemista, koska pelkään että tuhoan nekin. Otin noita töitä kotiinkin tänään, vaikken yhtään jaksaisi, jotta voisin tapella illallakin niitten kanssa. Mulla on koko ajan vaan sellanen anteeksi, että olen olemassa, olen täysin turha ja hyödytön enkä osaa mitään- olo, vaikka tiedän, ettei mulla tarvisi olla, koska loppujen lopuksi toi ei ole sinällään mun ongelma, koska tuo ei ole mun projekti, vaan mun työnantajan, joka vaan valitettavasti ei nyt kauheesti kykene ite ompelemaan. Mutta kun se on nyt mun työtehtävä, mutta oon käyttäny siihen ihan ylipaljon aikaa ilman mitään loisteliaita tuloksia.
Välillä tulee vaan sellanen olo, et tahtoisin heittää essun naulakkoon ja todeta, et pidä tunkkis, minä vaihdan alaa. Mutta sekin on ihan typerää tuollaisen pikkuasian takia. Etenkin kun en tiedä, mille alalle vaihtaisin. Ehkä mä kokeilen kivasti illalla vielä tapella noitten kanssa ja jos en onnistu niin pitää jutella pomon kanssa että mitäs nyt. Se kyllä tietää, että yrittämisestä ei oo puutetta ja on kovin ymmärtäväinen, vaikka musta sen pitäis raivota mulle pää punasena että olen tyhmä lahna.
Mistä muuten johtuu, että aina kun on aivan kamala olo kaikin puolin, niin joku tuttu tulee vastaan tms. Tänään olin ihan ressukka kun pääsin töistä, poljin sateessa kotiin ja kun yritin saada pyörää varastoon laukku ja kauppakassi kädessä, niin eikö naapurin mies polje paikalle, vilkas mua ja totesi sellasella säälivällä äänellä, että taidan tarvita apua. Tietysti kieltäydyin kohteliaasti ja taistelin ite pyöräni kellarin portaat alas ja onnistuin kaatamaan jonkun toisen naapurin pyörän vielä varastossa kun yritin vaan nopeasti saada valoja laittamatta pyörän varastoon ja lukkoon että voin paeta paikalta. Mutta eihän sekään onnistunut, kun se mies tuli perässä. Ja sitten tajusin vielä että se on mun seinänaapuri.