Että sitten pitikin taas törmätä uutisiin, jotka aiheuttavat hitonmoista vitutusta!
Iltasanomat kertoi, että poliisimies houkutteli alaikäisen karkuritytön virkamerkkinsä avulla luokseen, juotti vähän viinaa ja sitten raiskasi. Tuloksena pari vuotta ehdollista! Luottakaa naiset ja tytöt poliiseihin. Se kannattaa.
Mutta eniten mun mieltäni jäi kutkuttamaan tuosta alkaneessa keskustelussa väite, että 70 prosenttia tuomareista on naisia ja että miehet antavat raiskauksista kovempia tuomioita kuin naiset. Olen kuullut väitteen ennenkin enkä voi taas välttyä ajattelemasta, että nainen on naiselle susi. Mies saa raiskata naisen, ja naiset itse ajattelevat, että se nainen on jotenkin syyssä kohtaloonsa. On vietellyt, on näyttänyt paljastavaa pintaa, on liehitellyt ja sitten ansainnut kohtalonsa. Olen törmännyt tähän asenteeseen naisten keskuudessa ja ylipäätään siihen, että nainen on naisen mielestä aina syyssä kaikkeen. Mies on kiltti, mutta nainen on se viettelvä, vittumainen ämmä. Naiset ovat alttiita uskomaan miehiä ennemmin kuin naisia. Jos mies kertoo tulleensa vietellyksi, nainen syyllistää sen toisen naisen miehen sijaan. Naiset arvostelevat naisia paljon kovemmin kuin miehiä. En tiedä onko kyse munalisästä vai mistä, mutta alkoi vituttaa, jos on lähellekään totuutta tuo, että raiskaustuomioiden mataluus on yleistä naistuomareilla, koska se alentaa naisten arvostusta ja naiset alentavat mun mielestä naisia jopa miehiä enemmän. En voi käsittää. Toisaalta pedofiliatuomiotkin ovat matalia, joten enpä tiedä.
Joka tapauksessa lisänäyttöä sille, ettei virkavaltaan kannata luottaa.